Orderdesk - Dansktalande

Office Partner AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Office Partner AB i Stockholm, Botkyrka, Upplands Väsby, Nynäshamn eller i hela Sverige

Office Partner arbetar sedan 1986 med bemanning och rekrytering. Med handplockad personal har vi genom åren haft ett personligt samarbete med stora och små företag. Bland våra kunder återfinns några av Sveriges ledande företag inom Telecom, Juridik, Läkemedel, Ekonomi, Transport, Bygg och IT.
Vi söker nu dansktalande personal till orderdesk.

Publiceringsdatum
2008-04-15

Dina arbetsuppgifter
Tjänsten består av mottagning av order samt kontakt och support mot danska kunder.

Kvalifikationer
Vi söker dig som talar och skriver danska flytande. Arbetet kräver att du har gymnasieutbildning. Erfarenhet av kundtjänst/innesäljare är meriterande.
Personliga kvalifikationer:
Du är en engagerad, självgående och serviceorienterad person som är van att ha telefonen och datorn som arbetsredskap.

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ange följande referens när du ansöker: danskdesk-04
Ansökan kan skickas till e-postadress: helena.tellberg@officepartner.se

Företag
Office Partner AB

Adress
Office Partner AB
12932 HÄGERSTEN

Kontorsadress
Sparbanksvägen 14

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-7440240
Faxnummer: 08-186867
E-postadress: helena.tellberg@officepartner.se

Jobbnummer
192626

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Office Partner AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Office Partner AB: