Orderberedare till Transtema
Montico HR Partner AB / Inköpar- och marknadsjobb / Göteborg
2021-10-04
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Orderberedare till Transtema" (publicerad 2022-08-31) ⬅️
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Montico HR Partner AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2021-10-04Om tjänstenTranstema Network Services är en marknadsledande leverantör inom projektering, byggnation och underhåll av infrastrukturer för tekniskt avancerade kommunikationsnät. Transtema Network Services ingår i Transtema Group och är ett dotterbolag i en större koncern, som bland annat har affärsområden inom fibernät, nätverksanslutning och teknik. Arbetet utförs i härliga lokaler med ett öppet kontorslandskap på huvudkontoret i Mölndal, här har du närhet till både restaurang och bussförbindelser.
Dina arbetsuppgifterSom orderberedare kommer du ansvara för att ta emot och hantera förfrågningar via telefon. Dessa kan komma från såväl interna som externa parter, antingen från fälttekniker, kunder eller slutkunder. Du kommer att förmedla och tolka information som efterfrågas av kunderna. Exempel på arbetsuppgifter kan de vara att ringa ut till kunder för att boka tid för installationer, bygga arbetsordrar och rapportera avvikelser. Allt detta loggas i det centrala ärendehanteringssystemet. Arbetet utförs tillsammans med ett engagerat team i en centraliserad och funktionell enhet.
Som medarbetare hos Transtema kommer du att ges möjlighet till utbildning och personlig utveckling. Kulturen i företaget präglas av öppenhet och ett stort mått av eget personligt ansvar för att arbetet utförs på bästa möjliga sätt.
Vi söker dig som
Tjänsten passar dig som har en god känsla för service. Du har ett moget förhållningssätt och agerar professionellt både gentemot kunder och gentemot kollegor. Som person är du strukturerad, stresstålig och nyfiken. I och med att du dagligen har kontakt med kunder över telefon så ser vi gärna att du är kommunikativ, serviceinriktad och har ett ödmjukt och lösningsorienterat förhållningssätt. Att planera, ta beslut och initiativ är något du känner dig bekväm med. Du har en förmåga att prioritera effektivt och tar samtidigt ett stort eget ansvar för dina arbetsuppgifter. För att du ska trivas i rollen som orderberedare bör du vara förändringsbenägen och nytänkande.
En vilja att utvecklas och lära sig inom området är en förutsättning för att du ska lyckas i ditt arbete. Har du tidigare erfarenhet från servicearbeten eller logistik är detta meriterande. För denna tjänsten krävs det att du har en god datavana, talar och skriver svenska flytande samt behärskar engelska.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-10-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagMontico Hr Partner AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "7110".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Montico Hr Partner AB (org.nr 556580-6741),
http://www.montico.se/ Arbetsplats Montico HR Partner AB
Jobbnummer 6015074
Observera att sista ansökningsdag har passerat.