Orderberedare / Oderadministratör / Administration

Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Göteborg
2021-12-06
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Orderberedare / Oderadministratör / Administration" (publicerad 2021-12-23) ⬅️


Visa alla kundservicejobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!


Publiceringsdatum
2021-12-06

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 12 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Transtema. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.

Om företaget
Transtema Network Services AB bygger och underhåller nätinfrastruktur i Sverige och är en av de ledande leverantörerna inom projektering, byggnation och underhåll av infrastrukturer för tekniskt avancerade kommunikationsnät. Transtema Network Services AB ingår i Transtema Group och är ett dotterbolag i en större koncern, som bland annat har affärsområden inom fibernät, nätverksanslutning och teknik. Transtema Network Services AB har som målsättning att 2025 vara Sveriges mest kompetenta och engagerade entreprenör.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som orderberedare kommer du ansvara för att ta emot och hantera förfrågningar via telefon från både interna och externa parter som exempelvis fälttekniker, kunder och slutkunder. Via de inkommande ärendena ansvarar du sedan för att boka in tid för installationer, bygga arbetsorders och rapportera avvikelser. Samtliga ärenden registrerar du i företagets centrala ärendehanteringssystem. Du tillhör ett sammansvetsat team som tillsammans arbetar med att utveckla organisationen och de interna processerna.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad gymnasial utbildning
• Erfarenhet av administration och kundkontakt
• Goda kunskaper i Office-paketet
• Du talar och skriver obehindrat på svenska

Vi tror att du som söker tjänsten har lätt för att arbeta med olika typer av människor och tycker om att kommunicera med stora kontaktytor. Du är duktig på att hantera en varierad arbetsbelastning samt vet hur du ska driva dina egna processer framåt. Du har förmågan att agera snabbt och du är bekväm med att fatta beslut och agerar utifrån dessa. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: orderberedare, orderhanterare, orderadministratör, orderkoordinator, ordermottagare, kundmottagare, kundkoordinator, kundsamordnare, kundbokare, kundtjänst, kundservice, mötesbokare, service, administration, order, heltid, Göteborg

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-12-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Malin Skoglund
malin.skoglund@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
6155723

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: