Orderassistent Till Organwoods I Täby
Rp Rekrytering Bemanning AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Rp Rekrytering Bemanning AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Ryska Posten Bemanning söker för vår kunds räkning en orderassistent som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid med start i februari. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Nu söker vi en orderadministratör till vår kund Organowood. Företaget säljer och marknadsför modifierat virke och kompletterande ytbehandlingsprodukter. Företaget utvecklar kontinuerligt nya träskyddsprodukter i samarbete med olika forskare och universitet. Företaget befinner sig i en expansiv fas och söker därför en ny medarbetare till orderteamet. Kontoret är beläget i Täby i härliga lokaler. Tjänster är på heltid fram tills augusti, med chans till förlängning. Arbetstiderna är måndag - fredag kl. 8-17. Önskemålet är att du kan starta i februari. I rollen som ordermottagare kommer du att lägga upp beställningar, hantera kundsamtal samt bevaka leveranser.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och kundens önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att bli anställd av oss på Ryska Posten Bemanning och uthyrd till vår kund.
Publiceringsdatum2020-01-07ArbetsuppgifterSom orderassistent kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter. Du kommer till exempel att:
• Registrera och skapa frakthandlingar
• Registrera kundorder
• Hjälpa kunder med frågor angående leveranser
• Bevaka leveranser
• Samt övriga administrativa arbetsuppgifter såsom att hantera reklamationer och prislistor
VI SÖKER DIG SOM
Har tidigare erfarenhet av service och administration
Har goda kunskaper inom Office-paketet
Har gymnasieutbildning
Kan uttrycka sig väl på svenska och engelska i både tal och skrift
Som person är du positiv, ansvarsfull och noggrann med ett sinne för detaljer. Du är snabblärd, serviceinriktad och trivs med att arbeta både i grupp och självständigt. Vidare är du stresstålig, pålitlig och du är inte rädd för att ta tag i saker eller lära dig nya arbetsuppgifter.
ÖVRIG INFORMATION
Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på
rekrytering@rpbemanning.se.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-02-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagRp Rekrytering Bemanning AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Rp Rekrytering Bemanning AB (org.nr 556928-6429),
http://www.ryskapostenbemanning.se Arbetsplats Ryska Posten Bemanning
Jobbnummer 5027650
Observera att sista ansökningsdag har passerat.