Orderassistent Till Organowood I Täby

Rp Rekrytering Bemanning AB / Administratörsjobb / Stockholm
2020-01-17
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Orderassistent Till Organowood I Täby" (publicerad 2020-12-09) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Rp Rekrytering Bemanning AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Ryska Posten Bemanning söker för vår kunds räkning en orderassistent som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid med start i februari.

Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM TJÄNSTEN

Nu söker vi en orderassistent till vår kund Organowood. Företaget säljer och marknadsför modifierat virke och kompletterande ytbehandlingsprodukter. Företaget utvecklar kontinuerligt nya träskyddsprodukter i samarbete med olika forskare och universitet. Företaget befinner sig i en expansiv fas och söker därför en ny medarbetare till orderteamet. Kontoret är beläget i Täby i härliga lokaler. Tjänster är på heltid fram tills augusti, med chans till förlängning. Arbetstiderna är måndag - fredag kl. 8-17. Önskemålet är att du kan starta i februari. I rollen som orderassistent kommer du att lägga upp beställningar, hantera kundsamtal samt bevaka leveranser.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och kundens önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att bli anställd av oss på Ryska Posten Bemanning och uthyrd till vår kund.

Publiceringsdatum
2020-01-17

Arbetsuppgifter
Som orderassistent kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter. Du kommer till exempel att:

• Registrera och skapa frakthandlingar
• Registrera kundorder
• Hjälpa kunder med frågor angående leveranser
• Bevaka leveranser
• Samt övriga administrativa arbetsuppgifter såsom att hantera reklamationer och prislistor

VI SÖKER DIG SOM

Har tidigare erfarenhet av service och administration

Har goda kunskaper inom Office-paketet

Har gymnasieutbildning

Kan uttrycka sig väl på svenska och engelska i både tal och skrift

Som person är du positiv, ansvarsfull och noggrann med ett sinne för detaljer. Du är snabblärd, serviceinriktad och trivs med att arbeta både i grupp och självständigt. Vidare är du stresstålig, pålitlig och du är inte rädd för att ta tag i saker eller lära dig nya arbetsuppgifter.

ÖVRIG INFORMATION

Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-02-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Rp Rekrytering Bemanning AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Rp Rekrytering Bemanning AB (org.nr 556928-6429), http://www.ryskapostenbemanning.se

Arbetsplats
Ryska Posten Bemanning

Jobbnummer
5046232

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Rp Rekrytering Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Rp Rekrytering Bemanning AB: