Orderassistent till internationellt företag!

Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg / Kontorsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

Är du lösningsfokuserad och vill arbeta med ordermottagning? Vi på Adecco, Office & HR, ger dig möjligheten till stimulerande arbetsuppgifter med trevliga arbetskamrater och en härlig stämning på arbetsplatsen.

Hur ser din arbetsdag ut?

Som orderassistent kommer du främst att arbeta med att registrera och administrera orders samt förbereda och sammanställa inför fakturering och ta hand om eventuella problem som kan uppstå. Kunden behöver hjälp med ett nytt projekt, där uppdraget är med omgående start och kommer att pågå i ca 1 år. Arbetets omfattning är på heltid och arbetstiderna är förlagda till vardagar mellan 8 och 17.

Vem trivs här?

Du som har arbetat med liknande arbetsuppgifter inom orderläggning kommer snabbt in i din roll. Har du dessutom en ekonomiutbildning, på minst gymnasienivå, kommer du att känna dig trygg med dina nya arbetsuppgifter. Är du som person positiv, flexibel och har ett öga för detaljer kommer du att trivas ypperligt i ditt arbete. Är du även van vid affärssystemet SAP och SAP BW och har mycket goda dator- och excelkunskaper blir du snabbt varm i kläderna. Tjänsten kräver att du har goda kunskaper i engelska.

Du som trivs med ett högt tempo och ge bästa möjliga service mot kunder och snabbt kan sätta dig in i nya arbetsuppgifter för att sedan bli självgående kommer att känna igen dig samtidigt som du utmanas och tar nya kliv. Är du även strukturerad och noggrann i ditt arbete samtidigt som du värdesätter samarbete med kollegor högt är det DIG vi söker.

Vad erbjuder vi?

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät. Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.

Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Är du intresserad?

Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån. Direkt länk till ansökan: http://www.adecco.se/sv-SE/soker_du_jobb/Pages/platsannons.aspx?adid=1547800

Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Frida Johansson på tel: 0736 - 84 72 94

Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.

Välkommen att söka!

Publiceringsdatum
2012-07-06

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Företag
Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg

Adress
Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg
Götgatan 11
41110 Göteborg

Kontorsadress
Götgatan 11

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 031-725 45 00

Jobbnummer
1290207

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg: