Orderadministratör till Täby

Andara / Inköpar- och marknadsjobb / Täby
2019-04-05
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Orderadministratör till Täby" (publicerad 2019-04-16) ⬅️


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Täby, Vallentuna, Upplands Väsby, Danderyd, Sollentuna eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Andara i Täby, Vallentuna, Upplands Väsby, Danderyd, Sollentuna eller i hela Sverige

För ett kortare uppdrag på cirka 2 månader med start omgåendesöker vien kommunikativ och serviceminded orderadministratör till Täby, Arninge.

Vår kund tillverkar och säljer vårdprodukter. Företaget är globalt med försäljning och forskning över hela världen. På kontoret iTäby, Arninge arbetar cirka 20 personer.

Publiceringsdatum
2019-04-05

Dina arbetsuppgifter
Som orderadministratör kommer du att arbeta med varierande administrativa uppgifter på kundservice. Kärnan i arbetsuppgifterna består i att ta emot, registrera och följa kundens beställningar.

Nedan följer några exempel på arbetsuppgifter:

Ordermottagning och registrering

Ordererkännande

Bevakning av ordererkännande och leveranser

Telefonkontakt och support till kunder

Reklamationshantering och registrering

Support till säljarna

Posthantering, både inkommande och utgående

Rollen som orderadministratör är placerad i Kundservice och du rapporterar till Ekonomichefen.

Kvalifikationer
Du måste ha några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och har god förståelse för order- och leveransprocessen. Du bör ha erfarenhet av att arbeta i Navision. Du har god kommunikativ förmåga i både skrift och tal.

• Goda kunskaper i Office-paketet
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift

Dina personliga egenskaper
Två viktiga egenskaper är att vara stark inom områdena kommunikationochadministration. Du tycker om att hålla flera bollar i luften samtidigt och är bekväm med att jobba mot deadlines och leverera resultat. Du är bra på att kommunicera med kunder. Du bör dessutom ha sinne för detaljer och ordning. För att trivas med arbetsuppgifterna och på kontoret är det viktigt att vara social, serviceinriktad och flexibel.

Mer om vår kund

Vår kund är ett expansivt bolag med engagerade och nytänkande medarbetare. Du kommer till ett företag där stämningen är god och där man hjälper varandra.

Mer om tjänsten

• Tillsättning: omgående
• Uppdragstyp: 2 månaders konsultuppdrag
• Omfattning: heltid
• Placering: Täby, Arninge

Andara ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår rekryteringsansvariga Linda Gadd på linda.gadd@andara.se. Bifoga ditt CV och personligt brev så hör vi av oss så fort vi kan. Urval kommer att ske löpande.

För att vi på bästa sätt ska kunna matcha din kompetens med våra uppdrag kan vi inte ta emot din ansökan på mejl. Vi ber dig därför registrera ditt CV i vår kandidatbank.

Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-04-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Linda Gadd linda.gadd@andara.se 072-019 92 09

Företag
Andara

Adress
Andara
Järnvägsgatan 36
13154 Nacka

Kontorsadress
Järnvägsgatan 36, Nacka

Jobbnummer
4715605

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Andara

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Andara: