Orderadministratör till Täby
KFX HR-partner Stockholm / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos KFX HR-partner Stockholm i Stockholm,
Solna,
Danderyd eller i
hela Sverige Om tjänsten
Du strukturerade administratör som vill ha omväxlande arbetsuppgifter- se hit! Hos vår kund erbjuds du stora utvecklingsmöjligheter, ett gäng härliga kollegor och bra stämning! Tjänsten är heltid på tillsvidare med start omgående. Företaget är beläget i Täby.
sökord: administration, admin, order, service, kund, support, inköp
Om företaget
Vår kund verkar idag som en betydande leverenatör och återförsäljare av medicintekniska sjukvårdsprodukter inom svensk, norsk och dansk sjukvård. Det är ca 30 anställda med huvudkontoret beläget i Täby. Företaget representerar globalt väletablerade leverantörer som är kända för sina produkter av högsta kvalitet och erbjuder ett omfattande sortiment från många olika tillverkare av sjukvårdsutrustning. Med ledord som kunskap och kvalitet, förser dem svensk, norsk och dansk sjukvård med livsavgörande sjukvårdsutrustning.
Arbetsuppgifter
Som orderadministratör kommer du arbeta på kundserviceavdelningen med att i första hand ta emot och administrera ordrar. Du arbetar med hela orderflödet och hjälper kunderna med allt från orderläggning, utleverans och packning av varor samt fakturahantering.
Förutom kundkontakt har du också ett nära samarbete med dina kollegor inom inköp och sälj.
I rollen ingår även att ansvara för in och utleverans måndagar och onsdagar när lagret inte är bemannat.
Önskvärt är att intresse finns av att lära sig mer då man kan få avlasta andra avdelningar framöver.
Kvalifikationer
Till den här tjänsten söker vi en person med någrea års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Erfarenhet av att arbeta i affärssystemet PYRAMID är meriterande. Du har goda kunskaper i Office-paketet. Här kommer dina personliga egenskaper spela stor roll och beskriver du dig som en driftig och framåt person med initiativförmåga och servicekänsla, kommer du passa in i ditt team mycket väl! Rollen kräver att har ett strukturerat arbetssätt, är lojal och pålitlig och tycker om att ta ansvar. Då det är ett litet kontor behöver du vara flexibel och ha förmåga att omprioritera dagen efter de olika behov som uppstår. Prestigelöshet är en sjävklarhet!
Övrigt
Du erbjuds en tillsvidareanställning hos KFX HR-Partner med uppdrag ute hos vår kund. Det är omgående behov och det kan innebära att tjänsten tillsätts före sista ansökningsdag.VI välkomnar därför din ansökan redan idag! Har du frågor är du välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare Anna Jardelid på KFX HR-Partner, 08-663 99 00.
KFX HR-partners fokus har alltid varit att bygga långsiktiga relationer med kunder och personal. Vi lyssnar på våra kunder, våra anställda och på varandra. Stolthet, omtanke och engagemang är våra värdeord. Vårt mål är att vara våra kunders första val av HR-partner och branschens bästa arbetsgivare. Vi är i dag drygt 400 medarbetare och har regionala kontor runt om i landet.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2017-02-17ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-03-10
Ange följande referens när du ansöker: 2610
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAnna Jardelid
anna.jardelid@kfx.seFöretagKFX HR-partner Stockholm
AdressKFX HR-partner Stockholm
Sturegatan 38
11436 Stockholm
KontorsadressSturegatan 38
Jobbnummer 3326581
Observera att sista ansökningsdag har passerat.