Orderadministratör till spännande tjänst! - Technia Aktiebolag - Inköpar- och marknadsjobb i Stockholm
Orderadministratör till spännande tjänst!
Technia Aktiebolag / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Lidingö
Visa alla jobb hos Technia Aktiebolag i Stockholm

Vill du arbeta i en utmanande och stimulerande roll som Orderadministratör på ett svenskt framgångsrikt bolag med internationell verksamhet?

Detta söker vi
Vi söker dig som vill arbeta i en bred roll som orderadministratör för TechniaTranscats kontor i Sverige, Norge, Finland och USA. Du kommer att vara en av tre personer som arbetar med orderadministration. Ni tillhör vår ekonomifunktion som idag består av sju medarbetare. Tjänsten är placerad på TechniaTranscats huvudkontor i Kista.

Publiceringsdatum
2016-03-25

Arbetsuppgifter
I rollen som orderadministratör hos oss kommer du bland annat hantera fakturering, transaktioner samt kontroller av rapporter och sifferunderlag. Du kommer att supportera våra projektledare och konsulter gällande tidrapportering, projektuppföljning och utläggsredovisning. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att innefatta

* hantering av supportärenden relaterade till projekten
* rapportering och justering av bolagets konsulttimmar
* fakturering
* godkännande av rapporter och underlag
* påminnelsehantering
* lägga upp nya kundkonton
* projekthantering

Profil
Du har en akademisk eller eftergymnasial utbildning inom ekonomi eller motsvarande och har ett par års erfarenhet i en liknande roll i ett tjänsteföretag. Vi ser gärna att du har en grundläggande förståelse för projekthantering, intäkter och kostnader. Tidigare erfarenhet av ekonomisystemet Maconomy eller annat likvärdigt system är meriterande. Vi ser att du har mycket goda kunskaper i Officepaketet, då framförallt Excel. Du talar och skriver god engelska utöver svenska.

Du som person
Vi söker dig som är kommunikativ då du kommer ha daglig kontakt med våra medarbetare såväl som våra kunder. Du bör ha skinn på näsan och kunna inta rollen som kravställare. Detta är en roll med varierande arbetsuppgifter där du förväntas ta eget ansvar och trivas med det. Vidare tror vi att du är lösningsorienterad och strukturerad i ditt arbetssätt. Du trivs i en organisation med högt tempo, där det händer mycket och du har möjlighet att påverka.

Vad erbjuder vi dig
Vi erbjuder dig ett jobb i ett svenskt företag med internationell verksamhet som utvecklas och växer! Det medför många möjligheter för dig som är driven och gillar utmaningar. TechniaTranscat är en platt organisation där du kommer att ha ett nära samarbete med dina kollegor och chefer i hela organisationen. Våra medarbetare värdesätter flextid, friskvårdsbidrag satsningar på kompetensutveckling och teamaktiviteter som bidrar till att vår stämning är på topp!

Välkommen till en arbetsplats med fantastiska kollegor och mycket glädje i internationellt samarbete!

Så ansöker du
Urval och intervjuer sker löpande, varför vi gärna vill ha din ansökan så snart som möjligt. Ansökan sänds till helena.hilton@techniatranscat.com . Vid frågor kontaktar du HR-Specialist Helena Hilton på 073-377 24 03.

Om företaget
TechniaTranscat är det ledande kunskapsföretaget inom Product Lifecycle Management (PLM) i Europa. Vi visar vägen till framtidens innovation och guidar våra kunder till att bli vinnare genom att kombinera deras egna styrkor med vår expertis inom PLM. Våra lösningar används inom branscher som medicinteknik, läkemedel, fordonsindustri, resor, mode, energi, detaljhandel, offshore, telekom och livsmedel. Vi har fler än 4000 kunder över hela världen, inklusive 43 som är noterade på Fortune 500. TechniaTranscat är en del av Addnode Group (noterad på Nasdaq OMX Nordic List). För mer information: www.

Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Ange följande referens när du ansöker: Orderadmin
Ansökan kan skickas till e-postadress: helena.hilton@techniatranscat.com

Kontakt
Helena Hilton, HR-Specialist 46 8 599 204 00 (Phone) 46 733 77 24 03 helena.hilton@techniatranscat.com

Företag
TECHNIA AKTIEBOLAG

Adress
TECHNIA AKTIEBOLAG
BOX 1141
16422 KISTA

Kontorsadress
ISAFJORDSGATAN 15
KISTA

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-59920400

Jobbnummer
2747106

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Technia Aktiebolag: