Orderadministratör till Recab
PerformIQ Work AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos PerformIQ Work AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Tjänstebeskrivning
Är du en stjärna på att hålla god ordning och älskar att samarbeta med andra? Vill du arbeta i ett företag i tillväxt med goda utvecklingsmöjligheter? Då kan du vara den vi söker som orderadministratör till Recab i Västberga.
PerformIQ söker nu en orderadministratör till Recab i Västberga. Arbetsuppgifterna varierar men består huvudsakligen av att administrera inkomna kundorder och följa de genom hela processen fram till slutfakturering.
I rollen som orderadministratör kommer du till exempel att:
• registrera kundorder
• skapa inköp
• följa upp gentemot leverantörer
• administrera in- och utleveranser
• kontrollera och godkänna leverantörsfakturor
• sköta fakturering till kund
Tjänsten passar dig som trivs att jobba i ett högt tempo med många kontaktytor på en internationell marknad. Du kommer dagligen att ha kontakt med leverantörer från hela världen, framförallt via mail.
Krav på person
Vi söker dig som har erfarenhet från en administrativ roll med många kontaktytor. Vi ser gärna att du som söker är strukturerad och älskar att lösa problem. Du bemöter andra professionellt och med stor ansvarskänsla.
För att lyckas i rollen som orderadministratör krävs vidare:
• flytande i svenska, norska eller danska i tal och skrift
• goda kunskaper i engelska
• erfarenhet av att jobba med orderhantering och inköp
• god datavana
Det är meriterande om du har erfarenhet från att ha jobbat i affärssystemet Jeeves.
Vi värderar dina egenskaper högt och ser gärna att du har en bakgrund inom idrotts- eller föreningslivet. Berätta vilken aktivitet du utövat, på vilket sätt det har format dig som person samt hur du tror att detta påverkar dig i en roll som orderadministratör.
Övrigt
Start: omgående (eller efter sommaren)
Omfattning: heltid
Arbetstid: 8-17 (flextid)
Plats: Västberga allé 7, Hägersten
Uppdraget ingår i vår konsultverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av PerformIQ med mycket goda möjligheter till fortsatt anställning direkt hos Recab.
Skicka in din ansökan genom att trycka på "ansök". Om du har några frågor är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsansvarig Anna Lindeborg Nilsson på telefonnummer 073-353 75 32. Ansök redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.
Välkommen med din ansökan!
Företagspresentation
Recab utvecklar och distribuerar produkter och innovativa lösningar inom bland annat sensorer, industriell IT och skräddarsydda datorsystem, byggda för att fungera i de mest extrema miljöer under, på och ovan jord. Vi har mycket god sammanhållning och en stark teamkänsla inom företaget.
Om PerformIQ
PerformIQ är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med en unik profil. Vi erbjuder personal med bakgrund inom idrotts- och föreningslivet kombinerat med utbildning och arbetslivserfarenhet. Genom idrotten har våra konsulter utvecklat prestationshöjande egenskaper och därmed skapat rätt verktyg för att lyckas bättre i arbetslivet. Det är PerformIQ! För mer information, besök
www.performiq.se Sökord: orderadministratör, support, kundtjänst, recab
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader
Publiceringsdatum2018-05-16ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-05-31
Ange följande referens när du ansöker: 3719
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAnna Lindeborg Nilsson
anna.nilsson@performiq.seFöretagPerformIQ Work AB
AdressPerformIQ Work AB
Sveavägen 159
11346 Stockholm
KontorsadressSveavägen 159
Jobbnummer 4146268
Observera att sista ansökningsdag har passerat.