Orderadministratör till kund i Västerås!
Performiq AB / Inköpar- och marknadsjobb / Västerås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Västerås,
Hallstahammar,
Surahammar,
Eskilstuna,
Enköping eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Performiq AB i Västerås,
Hallstahammar,
Surahammar,
Eskilstuna,
Enköping eller i
hela Sverige Tjänstebeskrivning & erbjudande
Har du erfarenhet av att jobba med administration och support och vill ta klivet mot nya utmaningar? Just nu behöver vår kund förstärka sitt team med en driven Orderadministratör och vi söker därför dig som lockas av denna möjlighet. Ansök redan idag om detta intresserar dig!
I den här rollen kommer du att arbeta med ordermottagning, administration och orderbeställning. Du tar emot och hanterar förfrågningar och beställningar via olika affärssystem, mejl och telefon. I ansvaret ligger också viss del support ut mot företagets kunder. Då teamet på plats inte är jättestort så kommer du snabbt få en viktig roll i bolaget och förväntas hoppa in där du behövs som mest.
Exempel på ansvarsområden i tjänsten:
• Orderläggning i olika affärssystem
• Leveransuppföljning
• Proaktiv samverkan med övriga avdelningar på arbetsplatsen
• Telefonsupport
Personprofil
Den här tjänsten passar dig som tycker att det är spännande att arbeta med ordermottagning, administration och orderbeställning. Du har en fallenhet för att prata med olika typer av människor och en genuin vilja att hjälpa både kunder och kollegor. Vidare ser vi gärna att du har erfarenhet av administrativt arbete och kundsupport.
Som person är du noggrann, strukturerad och positiv. Noggrannheten är av extra vikt då du kommer hantera många olika ärenden för olika kunder i diverse affärssystem samtidigt. Mellan varven är det mycket att hålla koll på samtidigt som ditt fokus kan behöva skiftas med kort varsel för att prioritera om. Vi söker även dig som är prestigelös och ser det som naturligt att hjälpa till där det behövs som mest, även om uppgifterna inte alltid tillhör din specifika tjänstebeskrivning.
Vi söker dig som
• Är serviceinriktad och har en god kommunikativ förmåga
• Har god systemvana
• Är flytande i tal och skrift i svenska
Publiceringsdatum2024-05-06Övrig informationStart: Omgående
Omfattning: Heltid
Arbetstid: Kontorstider
Plats: Västerås
Uppdraget börjar som uthyrning via PerformIQs konsultverksamhet, men ambitionen från vår kund är att det efter en första tid övergår i en tillsvidareanställning hos dem och att du blir en viktig del av bolaget på lång sikt.
Om PerformIQ
PerformIQ är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med en unik profil. Vi erbjuder personal med bakgrund inom idrotts- och föreningslivet kombinerat med utbildning och arbetslivserfarenhet. Genom idrotten har våra konsulter utvecklat prestationshöjande egenskaper och därmed skapat rätt verktyg för att lyckas bättre i arbetslivet.
Som konsult hos PerformIQ omfattas du av kollektivavtal, vilket innebär att du kan känna dig trygg med dina anställningsvillkor hos oss. På PerformIQ ser vi oss själva som ett lag där alla medarbetare är lika viktiga och vi behandlar våra konsulter som lagkamrater. När du blir en del av vårt lag får du en tränare som finns tillgänglig för dig under hela din anställning. För mer information, besök
www.performiq.seVälkommen med din ansökan!
Ersättning Fast lön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-06-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "8234".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Performiq AB (org.nr 556785-2677),
http://www.performiq.se/ Arbetsplats PerformIQ Work AB
Kontakt Alfred Domberg
alfred.domberg@performiq.se Jobbnummer 8661195
Observera att sista ansökningsdag har passerat.