Orderadministratör till Kinnarps

Adecco Sweden AB / Inköpar- och marknadsjobb / Kalmar
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Kalmar, Mörbylånga, Borgholm, Nybro, Torsås eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Kalmar, Borgholm, Nybro, Torsås, Mönsterås eller i hela Sverige

Har du tidigare erfarenhet av administration och Back Office-arbete? Trivs du i en organisation där samarbete är viktigt? Då har vi på Adecco tjänsten för dig!

Om jobbet
Kinnarps Interiör ingår i Kinnarpskoncernen och är Sveriges största kedja av inredningshus för kontor, skolor, vård och omsorg. Kinnarps skapar hållbara helhetslösningar som ger stimulerande och kreativa arbetsmiljöer att verka i. Kinnarps finns representerade på 49 orter i Sverige. På kontoret i Kalmar jobbar idag 11 medarbetare. Arbetsmiljön är trevlig i en modern kontorsmiljö. Dina arbetsverktyg kommer främst att vara Microsoft Office, Microsoft Outlook, affärssystemet Movex samt telefon. Din huvudsakliga arbetsuppgift kommer att vara orderadministration med ett helhetsperspektiv.

Om dig
Vi söker en noggrann administratör med erfarenhet av arbete inom support och Back Office-arbete. Vi ser att du är en driven och nyfiken lagspelare med blick för helheten och som gillar när det är ordning och reda runt omkring dig. Då du kommer att hantera telefonsamtal och mail både internt och externt krävs det att du är kommunikativ och har hög serviceförmåga. Svenska flytande i tal och skrift, god allmän datorvana samt erfarenhet av Microsoft Office är ett krav. Erfarenhet av logistik är meriterande.

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om anställningen
Tjänsten som orderadministratör är ett konsultuppdrag med tillsättning omgående. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden med placering hos kund.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov, finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Om ansökan
Tjänsten ska tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker därför löpande under ansökningstiden. Du ansöker genom att registrera dig via formuläret nedan. Bifoga CV och personligt brev.

Första steget i vår rekryteringsprocess är att du kommer få ett eller flera test skickade till din e-mail. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Malin Kabbenäs på 073- 684 75 25, mejl: malin.kabbenas@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Vardagar 8-17 Löpande

Publiceringsdatum
2016-11-16

Ersättning
enligt avtal

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-11-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Malin Kabbenäs +46 73-684 75 25

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Campus Gräsvik 5
37175 KARLSKRONA

Kontorsadress
Campus Gräsvik 5

Jobbnummer
3163143

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: