Orderadministratör till inredningsföretag!

KFX HR-partner Göteborg AB / Inköpar- och marknadsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos KFX HR-partner Göteborg AB i Göteborg, Mölndal, Kungsbacka, Borås, Halmstad eller i hela Sverige

Om tjänsten
Söker du en utvecklande roll som administratör? Gillar du att ha ordning och reda? Vill du arbeta tillsammans med härliga kollegor på ett inredningsföretag? Just nu söker vi en administratör på heltid som kan börja redan i augusti! Välkommen in med din ansökan redan idag!

Tjänsten är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer vara anställd hos på KFX HR-partner men arbeta hos vår kund i Västra Förlunda. För rätt person finns det goda möjligheter att gå över i anställning hos kund.

Om företaget
KFX HR-Partner är ett auktoriserat rekryterings-, bemannings- och omställningsföretag. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare och kunder. Vi är enormt stolta och ganska ensamma om att ha funnits i branschen i mer än 30 år. Vi har en gedigen kompetens inom vårt område och många nöjda kunder som varit med oss från start 1986.

KFX HR-partners fokus har alltid varit att bygga långsiktiga relationer med våra kunder och vår personal. Vårt mål är att vara våra kunders första val av HR-partner och branschens bästa arbetsgivare. Vi är i dag drygt 500 medarbetare och har regionala kontor runt om i landet. Våra ledord på KFX är stolthet, omtanke och engagemang och dessa ska genomsyra allt vi gör.

Arbetsuppgifter
I rollen som orderadministratör arbetar du nära kollegorna i arbetsgruppen och övriga avdelningar, leverantörer samt kunder.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är:
• Ansvara för inkommande order som inkommer via telefon, e-post och företagets orderhanteringssystem
• Ansvara för hela orderinflödet, så som inregistrering av order, leveranstider och leveransbevakning
• Hantering av reklamationer
• Fakturering och kreditering
• Kund- och leverantörskontrakt via telefon och e-post
• Hantera övriga supportärenden


Kvalifikationer
Tjänsten ställer höga krav på din administrativa förmåga såväl som din förmåga att planera och prioritera. Vi lägger stor vikt vid din personlighet och ser det positivt om du tidigare har arbetat som orderadministratör, reception, kundservice eller annan administrativ befattning. Då telefon och dator är dina naturliga arbetsredskap behöver du god datavana.

Vi söker dig som gillar att lösa problem och ta eget ansvar. För att trivas i rollen är du duktig på att samarbeta och vill alltid ställa upp om en kollega behöver hjälp. Som person är du prestigelös, servicemedveten och gillar att ha många bollar i luften.


Övrigt
Tjänsten är på heltid och kommer att tillsättas så snart som möjligt, vi ser helst att du kan börja redan i augusti.

Urval och intervjuer sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Arbetstid: måndag-fredag kl.8-17, med 60 min lunch
Anställning: Tillsvidare
Placering: Västra Frölunda

Har du frågor om tjänsten kontakta ansvarig rekryterare Anna Berggren på 031-711 98 00.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2018-07-10

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-07-29
Ange följande referens när du ansöker: 3321
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Anna Berggren 031-711 98 00

Företag
KFX HR-partner Göteborg AB

Adress
KFX HR-partner Göteborg AB
Odinsgatan 6
41103 Göteborg

Kontorsadress
Odinsgatan 6

Jobbnummer
4248046

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från KFX HR-partner Göteborg AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos KFX HR-partner Göteborg AB: