Orderadministratör Till Inköpsavdelning!

Jobbusters Aktiebolag / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Jobbusters Aktiebolag i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Järfälla, Tyresö eller i hela Sverige

Företagsbeskrivning
JobBusters är ett personaluthyrnings- och rekryteringsföretag. Vi hjälper företag i alla branscher med alla typer av tjänster. Vi samarbetar idag med allt ifrån stora globala företag till mindre bolag. Vår målsättning är att hitta kundens drömkandidat och kandidatens drömjobb!
Vår kund är en mycket attraktiv arbetsgivare inom detaljhandelsbranschen. Arbetsplatsen är belagd i Stockholm.

Publiceringsdatum
2013-01-30

Dina arbetsuppgifter
Nu söker vår kund dig som vill arbeta på vår kunds inköpsavdelning med orderläggning och koordinering av kampanjmaterial. Dina arbetsuppgifter kommer att innebära att planera för orderprocessen och se till att de resurser som behövs finns tillgängliga för att möta kampanjtidsfristen. Du kommer att sätta upp tidsplanen tillsammans med inköpare och produktionsavdelningen för orderläggning. Du kommer även att ge kampanjteamet input om hur olika inköp och / eller leverantörsstrategier påverkar tidsplanen, för att kunna säkerställa en god beställningsprocess. Du kommer att ansvara för att information för upphandlande och orderläggning är korrekt och levereras till orderadministratören i tid från kampanjteamet. Du ska skapa och hantera produkter i ordersystemet samt även placera kontrakt och beställningar i systemet. Du ska även förbereda och kommunicera beställningsinformation till de olika länderna samt hantera deras "spara och sälja lista" och översända den till länderna. Du kommer dessutom att vara "superuser" i ordersystemet på avdelningen.

Kvalifikationer
• Du har en relevant utbildning och relevant arbetslivserfarenhet, som t.ex. inköpsassistent eller annan koordinerande roll.
• Du är en god administratör och har tidigare jobbat mycket med Office-paketet samt även gärna erfarenhet ifrån något ordersystem.
• Erfarenhet ifrån retail och/eller modebranschen är meriterande.
• Du talar och skriver svenska och engelska obehindrat.

Dina personliga egenskaper
Som person är du social, noggrann och en mycket god kommunikatör. Du är snabbstartad och anpassar dig snabbt till en ny miljö. Du gillar att vara spindeln i nätet och kan hålla många bollar i luften.

Arbetstider och anställningsform
Heltid. Start 2013-03-11 t.o.m. 2013-04-19 med chans till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund.

Ersättning
Fast lön, enligt överenskommelse.

Tillträde och ansökan
OMGÅENDE! Skicka in din ansökan i Word-format med 2 referenser snarast, då intervjuer sker löpande.

Kontaktperson för detta jobb
Catrin, personalansvarig: 08-410 38 997

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 11 dagar - 3 månader
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sök tjänsten via länken: Klicka på denna länk för att göra din ansökan
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Kontakt
Catrin Fjellström, Personalansvarig 08-41038997 (Direkt) 0766109766 catrin@jobbusters.se

Företag
JOBBUSTERS AKTIEBOLAG

Adress
JOBBUSTERS AKTIEBOLAG
ESSINGE BROGATA 2
11261 STOCKHOLM

Kontorsadress
ESSINGE BROGATA 2
STOCKHOLM

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 0706695721

Jobbnummer
1453077

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Jobbusters Aktiebolag

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Jobbusters Aktiebolag: