Orderadministratör till företag i norrort

Arena Personal AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Arena Personal AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Arena Personal AB

Publiceringsdatum
2012-07-05

Om företaget
Vi söker en erfaren exportadministratör/ordermottagare till vår kund i norrort.

Dina arbetsuppgifter
Detta är en bred och varierande roll där du kommer att ingå i ett team som sköter företagets order- och exportadministration. Tjänsten innebär dagliga kontakter med olika aktörer på marknaden världen över. Du kommer själv att ansvara för ett antal länder med allt från order till leverans. Mycket tid kommer att läggas på administration och externa kontakter.

Profil
Vi söker en kundorienterad och ansvarsfull medarbetare som tidigare har arbetat med hela kedjan i orderadministrationsprocessen, gärna inom teknik eller telecom. Du har erfarenhet av exportadministration, tullhantering och kundkontakt. Du är välbekant med leveransvillkor och leveransbevakning och vi ser gärna att du har erfarenhet av att arbeta i olika affärssystem.

Som person gillar du att ta ansvar; du är strukturerad, noggrann och har förmåga att prioritera. Du tycker om att arbeta såväl självständigt som i team och du kan snabbt ta viktiga beslut. God kommunikativ förmåga är ett måste både på svenska och engelska i såväl tal som skrift. Du tycker om att ge service samt har ett intresse av kundrelationer.

Låter detta intressant och har du den profil vi söker? I så fall är du varmt välkommen in med din ansökan bestående av ett CV och gärna ett personligt brev via vår hemsida (registreringsprocessen tar ca 30 sekunder). Ange gärna i din ansökan när du kan tillträde en ny tjänst/uppsägningstid. Vi vill tipsa dig om att söka redan i dag då intervjuer sker löpande och vår ambition är att tillsätta tjänsten omgående. Tjänsten börjar som en inhyrning via oss under 6 månader. För rätt person finns goda chanser till förlängning.

Vi ser fram emot din ansökan!

Om företaget
Arena Personal är experter på rekrytering och bemanning. Vi är verksamma över hela landet och har rätt storlek för att leverera de mest komplexa volymuppdragen och är tillräckligt nära marknaden för att hitta unika kompetenser. Vi är din personliga bemanningspartner. Som en del av Aktriva-koncernen, där även Arbetslivsresurs ingår, är vi en komplett HR-partner som erbjuder organisationsutveckling, omställning, rehabilitering, rekrytering och bemanning.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-08-24
Ange följande referens när du ansöker: 549
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Ola Nordin, 08-587 117 00
Isabelle Lilja, 08-587 117 00

Företag
Arena Personal AB

Adress
Arena Personal AB
Box 30117
10425 Stockholm

Jobbnummer
1289385

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Arena Personal AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Arena Personal AB: