Orderadministratör till familjärt företag

Ryska Posten Bemanning / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
2017-06-08
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Orderadministratör till familjärt företag" (publicerad 2017-07-07) ⬅️


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Järfälla eller i hela Sverige

Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

Om tjänsten:
Vill du jobba på ett litet, personligt företag med ambitiösa medarbetare är detta chansen för dig! För omgående start söker vi nu för kunds räkning en driven och organiserad orderadministratör. Tjänsten avser heltid och du kommer arbeta sedvanliga kontorstider. Du kommer till en början att vara anställd som konsult hos Ryska Posten Bemanning men känns det bra för båda parter är tanken att vår kund kommer ta över anställningen efter några månader. Du kommer att ingå i ett litet, tight team där arbetsuppgifterna är varierande. Dina huvudsakliga ansvarsområden kommer delvis att vara orderläggning, fakturering, kommunikation med leverantörer, skapa kundrelationer, svara i telefon samt ta hand om kontoret.

Vem söker vi:
Vi söker dig som har en pigg och glad personlighet, är trevlig och representativ samt har en stark känsla för arbetsmoral och service. Du tycker om att ha olika arbetsuppgifter och är inte rädd för att hugga i när det behövs. Vidare är du flexibel och har en hög ansvarskänsla och ett unikt driv. Som person är du självgående, strukturerad och gillar ordning-och-reda. Vi tror att rätt person har några års tidigare erfarenhet av service, kundtjänst eller försäljning. Tidigare erfarenhet av administration och/eller ekonomi är meriterande. Du har god systemvana och kan hantera Officepaketet.

Vi söker dig som vill jobba i ett litet, tight team där varje medarbetare är en viktig resurs och där egna idéer/ initiativ är viktiga.


ÖVRIG INFORMATION
Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se

Start omgående, urval sker löpande.
Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat

Publiceringsdatum
2017-06-08

Ersättning
Fast

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-07-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Ryska Posten Bemanning

Adress
Ryska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63B
10253 Stockholm

Kontorsadress
Sandhamnsgatan 63B

Jobbnummer
3545769

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ryska Posten Bemanning

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ryska Posten Bemanning: