Orderadministratör till Ettikettoprintcom

Processbemanning AB / Trädgårdsodlarjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla trädgårdsodlarjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Processbemanning AB i Malmö, Lomma, Staffanstorp, Lund, Landskrona eller i hela Sverige

2013 bildades Ettikettoprintcom genom sammanslagningen av Ettiketto Labeling Systems AB och Printcom Grafiska AB. Ettikettoprintcom har cirka 90 medarbetare och omsätter cirka 210 msek och är därmed en av de ledande etikett- och etikettsystemleverantörerna i Sverige. Företaget är idag den enda helhetsleverantören i Sverige som kan erbjuda både självhäftande etiketter och egenutvecklade etiketteringssystem. När du väljer en etiketteringslösning från Ettikettoprintcom kan du känna dig trygg i att du får en lösning som fungerar över tiden.

För rekrytering till Ettikettoprintcom i Fosie sökes driven orderadministratör
Detta är en direktrekrytering med start omgående eller enligt överenskommelse och det är en utökningstjänst.
Tjänsten är en del av avdelningen för försäljning/innesälj och du kommer arbeta i ett positivt team i företagets trevliga lokaler i Fosie.

Tjänstebeskrivning:
I tjänsten ingår sysslor som att hantera kundorder, avtal och löpande kundadministration. Det är viktigt att du trivs och uppskattar att arbeta i en administrativ roll. Viss kundkontakt kan förekomma men i huvudsak är kontakten med den interna personalen samt med att hantera order via mail.

Krav för tjänsten är:
• Tillgänglig relativt omgående
• God administrativ förmåga
• Tidigare erfarenhet av orderhantering
• Arbetat i Office-paketet
• Erfarenhet av arbete i affärssystem
• Meriterande med körkort B samt tillgång till bil
• Prestigelös & positiv
• Tidigare arbetslivserfarenhet

Språk;
Svenska i tal och skrift är ett krav då arbete i första hand sker på svenska. Vi förutsätter att du har grundläggande kunskaper i engelska.

Utbildning:
Avslutat gymnasium samt gärna annan eftergymnasial utbildning

Egenskaper & erfarenhet:
Tjänsten är en intern servicefunktion varför det krävs en hög servicenivå samt att man trivs i en supportfunktion. Telefonvana, erfarenhet av orderhantering samt en god administrativ förmåga är förutsättningar för att klara och trivas i tjänsten.

Arbetstider: Dagtid: 8.00-16.30 (40 h / vecka)

För rätt person finns det i denna tjänst goda utvecklingsmöjligheter i ett spännande och växande företag.

Låter detta intressant ser vi gärna att du skickar in din ansökan omgående. I denna rekryteringsprocess samarbetar Ettikettoprintcom med Processbemanning AB och vi omber dig att kontakta Processbemanning på tel. 042-210 299 vid eventuella frågor. Din ansökan önskar vi få via länk nedan och vi tillämpar löpande urval varför vi omber dig att söka omgående. Din ansökan behandlas konfidentiellt.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2019-04-29

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-05-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Processbemanning AB

Adress
Processbemanning AB
Drottninggatan 28, 2 tr
25222 Helsingborg

Kontorsadress
Drottninggatan 28, 2 tr 25222 Helsingborg

Jobbnummer
4756597

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Processbemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Processbemanning AB: