Orderadministratör till ett större telecomföretag

Arena Personal AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Arena Personal AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Arena Personal AB

Publiceringsdatum
2012-05-16

Om företaget
På uppdrag av vår kund söker vi nu en medarbetare som vill arbeta med orderhantering inom kvalificerad förtagskundservice och har möjlighet att tillträda inom två veckor. Vår kund har sin verksamhet inom telecom och har sitt kontor i ljusa, fräscha lokaler i norrort dit det finns goda tunnelbaneförbindelser.

Dina arbetsuppgifter
Du kommer att arbeta i ett team som ansvarar för olika administrativa processer, bl. a. implementering av avtal, registrering i ordersystemet och kvalitetssäkring av interna processer. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innebära att arbeta med mobilimplementering. I rollen ingår således validering och registrering av avtal, portering av mobilnummer och implementering av mobilabonnemang.

Profil
För att vara aktuell för uppdraget är det ett krav att du tidigare har arbetat inom telecombranschen, helst med administrativ mobiltelefonihantering. Vi söker dig som har avslutad gymnasieutbildning samt flerårig dokumenterad erfarenhet från kundservicearbete samt gärna order- och avtalshantering.

Dina personliga egenskaper och din inställning kommer att vara avgörande. Vi söker dig som är positiv, alert och har lätt för att lära dig nya saker, samtidigt som du är drivande, lyhörd och flexibel. Vidare är du noggrann, ansvarstagande, analytisk samt en god problemlösare. Självklart har du en väl utvecklad servicekänsla och är duktig på att hantera alla slags kunder på ett professionellt sätt, samt skapa goda relationer, både internt och externt.

Arbetet kommer att ske med fokus på kvalitet men i ett högt tempo och därför är det viktigt att du är stresstålig och självständig. Eftersom du kommer att arbeta i flera olika program och system är det viktigt att du har utmärkt datavana och lätt för att lära dig nya program. Vidare har du mycket goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift.
Detta är en heltidstjänst och arbetet sker på kontorstider. Du kommer att bli anställd av Arena Personal men arbeta som uthyrd medarbetare hos vår kund. Uppdraget kommer att starta omgående och pågå i tre månader med möjlighet till förlängning.

Låter detta intressant och har du den profil vi söker? I så fall är du varmt välkommen in med din ansökan bestående av ett CV och gärna ett personligt brev via vår hemsida (registreringsprocessen tar ca 30 sekunder). Ange gärna i din ansökan när du kan tillträda en ny tjänst/uppsägningstid. Vi vill tipsa dig om att söka redan i dag då intervjuer sker löpande och vår ambition är att tillsätta tjänsten omgående.

Vi ser fram emot din ansökan!

Om företaget
Arena Personal är experter på rekrytering och bemanning. Vi är verksamma över hela landet och har rätt storlek för att leverera de mest komplexa volymuppdragen och är tillräckligt nära marknaden för att hitta unika kompetenser. Vi är din personliga bemanningspartner. Som en del av Aktriva-koncernen, där även Arbetslivsresurs ingår, är vi en komplett HR-partner som erbjuder organisationsutveckling, omställning, rehabilitering, rekrytering och bemanning.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-06-15
Ange följande referens när du ansöker: 492
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Företag
Arena Personal AB

Adress
Arena Personal AB
Box 30117
10425 Stockholm

Jobbnummer
1245529

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Arena Personal AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Arena Personal AB: