Orderadministratör till Bygghemma Sverige AB

Poolia Office Professionals AB / Kontorsjobb / Täby
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Täby, Vallentuna, Upplands Väsby, Danderyd, Sollentuna eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Poolia Office Professionals AB i Täby, Danderyd, Sollentuna, Solna, Järfälla eller i hela Sverige

Presentation

Poolia söker nu en serviceminded, stresstålig och erfaren orderadministratör Bygghemma

Du kommer arbeta heltid som konsult via Poolia under 5 månader med möjlighet till förlängning.

Tjänsten tillträdes omgående med placering i Täby.

Publiceringsdatum
2016-05-06

Dina arbetsuppgifter
I rollen som orderadministratör kommer du att få hantera kundordrar efter beställningslista som sedan bokas in i vårt datorsystem. Du kommer ha kontakt via telefon och mail med leverantörer för lagerbeställningar och förfrågan om resterande produkter.

• Kundförfrågningar om lagda ordrar och problemlösningar via telefon och mail
• Hantering av returer från kunder tillbaka till Bygghemma
• Saldokontroller med arbetsledare för lager och transport

Utbildning/erfarenhet

För att lyckas i rollen som orderadministratör bör du ha god vana av att arbeta med excel samt erfarenhet av at hat arbetat med orderhanteringssystem tidigare. Du har erfarenhet av kund- och leverantörskontrakt.

Som person är du stresstålig och trivs i ett högt arbetstempo. Du är serviceminded och tänker lösningsorienterat för att hantera situationer på bästa sätt.

Urval och intervju sker löpande, välkommen med din ansökan.

Förmåner

Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag.
Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Företagsbeskrivning

Till oss vänder sig många av Sveriges attraktivaste arbetsgivare när de vill rekrytera eller hyra in personal. Med ett brett spann av tjänster, från kontorschefer och kontorsassistenter till chefssekreterare och orderadministratörer, kan vi ge dig stimulerande och utvecklande uppgifter i en miljö som passar dig och dina önskemål.

Att vara konsult passar dig som på kort tid vill skaffa dig lång erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät.

Vår kunds hemsida

http://www.bygghemma.se/

Sluttext

Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på poolia.se.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-05-18
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 43231
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Mikael Andersson

Företag
Poolia Office Professionals AB

Adress
Poolia Office Professionals AB
Box 207
10124 Stockholm

Kontorsadress
Box 207, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2828895

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Poolia Office Professionals AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Poolia Office Professionals AB: