Orderadministratör till Bygghemma Sverige AB
Poolia Office Professionals AB / Kontorsjobb / Täby
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Täby,
Vallentuna,
Upplands Väsby,
Danderyd,
Sollentuna eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Poolia Office Professionals AB i Täby,
Danderyd,
Sollentuna,
Solna,
Järfälla eller i
hela Sverige Presentation
Poolia söker nu en serviceminded, stresstålig och erfaren orderadministratör Bygghemma
Du kommer arbeta heltid som konsult via Poolia under 5 månader med möjlighet till förlängning.
Tjänsten tillträdes omgående med placering i Täby.
Publiceringsdatum2016-05-06Dina arbetsuppgifterI rollen som orderadministratör kommer du att få hantera kundordrar efter beställningslista som sedan bokas in i vårt datorsystem. Du kommer ha kontakt via telefon och mail med leverantörer för lagerbeställningar och förfrågan om resterande produkter.
• Kundförfrågningar om lagda ordrar och problemlösningar via telefon och mail
• Hantering av returer från kunder tillbaka till Bygghemma
• Saldokontroller med arbetsledare för lager och transport
Utbildning/erfarenhet
För att lyckas i rollen som orderadministratör bör du ha god vana av att arbeta med excel samt erfarenhet av at hat arbetat med orderhanteringssystem tidigare. Du har erfarenhet av kund- och leverantörskontrakt.
Som person är du stresstålig och trivs i ett högt arbetstempo. Du är serviceminded och tänker lösningsorienterat för att hantera situationer på bästa sätt.
Urval och intervju sker löpande, välkommen med din ansökan.
Förmåner
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag.
Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.
Företagsbeskrivning
Till oss vänder sig många av Sveriges attraktivaste arbetsgivare när de vill rekrytera eller hyra in personal. Med ett brett spann av tjänster, från kontorschefer och kontorsassistenter till chefssekreterare och orderadministratörer, kan vi ge dig stimulerande och utvecklande uppgifter i en miljö som passar dig och dina önskemål.
Att vara konsult passar dig som på kort tid vill skaffa dig lång erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät.
Vår kunds hemsida
http://www.bygghemma.se/Sluttext
Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på poolia.se.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-05-18
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 43231
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMikael Andersson
FöretagPoolia Office Professionals AB
AdressPoolia Office Professionals AB
Box 207
10124 Stockholm
KontorsadressBox 207, Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2828895
Observera att sista ansökningsdag har passerat.