Orderadministratör start omgående

Avanzera AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Avanzera AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vårt uppdrag:
Har du erfarenhet av ordermottagning och är självständig i ditt arbete? Är du positiv och utåtriktad med förmågan att hantera ett flertal saker samtidigt. I så fall kan du vara personen vi söker!
Tjänsten som är på heltid är tänkt att starta omgående och pågår en månad i taget. Vår kund är ett företag inom tillverkningsindustrin som har verkat sedan början av 90-talet. Företaget grundades i Sverige men idag finns företaget i ett flertal länder runt om i världen. Kunden adress ligger i centrala Stockholm.

Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer vara anställd av Avanzera och jobba ute hos kund. Vi värdesätter starkt att du känner dig trygg i din anställning hos oss. Därför erbjuder vi alltid dig som medarbetare en marknadsmässig månadslön, pensionsavsättning, friskvårdsbidrag och anslutning till vårt kollektivavtal.

Publiceringsdatum
2020-01-17

Dina arbetsuppgifter
Som ordermottagare /orderadministratör besvaras inkommande samtal och mail från kunder, registrerar ordrar i affärssystemet. Du ser till att kunderna får ett trevlig och proffsigt bemötande och god service.

Vanligt förekommande arbetsuppgifter:

• Ordermottagning
• Orderregistrering
• Artikelregistrering
• Övriga administrativa arbetsuppgifter kan även förekomma.

Bakgrund
För att passa in i denna roll måste du vara ha förmågan att hantera flera typer av ärenden samtidigt. Tempot är periodvis högt och det är viktigt att alltid kunna ge lika god service och korrekt information oavsett arbetsnivå. Tidigare erfarenhet inom orderhantering är ett krav. God datorvana är ett krav samt goda kunskaper av både svenska och engelska i tal och skrift.

Som person är du noggrann, ansvarstagande, självgående, kommunikativ och känner en hög grad av servicekänsla. Sist, men inte minst, önskar vi att du är en god lagspelare.
Sök redan idag! Då tillsättandet ska ske så snart som möjligt kommer vi att göra vårt urval löpande. Att ansöka tar bara ett par minuter, fyll i dina personuppgifter och ladda upp ditt eget CV så är du en av våra kandidater till tjänsten. Välkommen med din ansökan!

Om företaget
Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillfälligt arbete, 11 dagar - 3 månader

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-02-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Avanzera AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "1298".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Avanzera AB (org.nr 556520-1182), http://www.avanzera.se

Körkort
För detta jobb krävs körkort.

Jobbnummer
5047947

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Avanzera AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avanzera AB: