Orderadministratör sökes till internationellt företag i Nacka!

Adecco Sweden AB / Inköpar- och marknadsjobb / Nacka
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Nacka, Kristinehamn, Karlskoga, Storfors, Lekeberg eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Nacka, Kristinehamn, Karlskoga, Storfors, Lekeberg eller i hela Sverige

Gillar du att ge service och samtidigt arbeta administrativt? Har du tidigare arbetat med affärssystemet Movex? Då har vi på Adecco ett uppdrag för dig med start omgående!

Hur ser din arbetsdag ut?
I rollen som Orderadministratör hos vår kund kommer dina arbetsuppgifter främst bestå av att ta emot och registrera nya inkommande ordrar i företagets affärssystem Movex. Då de flesta av beställningarna kommer från företagets utlandskunder kommer du att ha många internationella kontakter. Du som trivs med att arbeta administrativ kombinerat med kundkontakt kommer att trivas hos vår kund!

Vem trivs här?
Har du några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter kommer du komma in i dina arbetsuppgifter på kort tid. Vidare ser vi att du har god datorvana och lär dig nya datasystem lätt. Då kunden arbetar i Movex är det meriterande om du har erfarenhet av det. Är du duktig på att hålla många bollar i luften, arbetar snabbt och effektivt samt räds inte för att fråga om du inte förstår kommer du att passa hos vår kund. Då ni endast är två personer i teamet krävs det att du är självgående. Är du dessutom nyfiken, glad och positiv har du alla förutsättningar för att lyckas i rollen!

Vad erbjuder vi?
Tjänsten är ett konsultuppdrag och ska tillsättas omgående och väntas pågå tillsvidare. Som konsult är du anställd i Adecco Sweden.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.

Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.

Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag som höjs successivt med anställningstiden och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Adecco Office & HR förmedlar tjänster på olika nivåer inom områdena administration, HR, sälj- och marknad, Supply Chain m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många innovativa mindre företag. Mer information om Adecco finns på www.adecco.se .

Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden.

Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.

Välkommen att söka!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Hektid

Publiceringsdatum
2015-10-23

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-11-22
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Arda Kurdoglu, Rekryteringsansvarig Supply Chain & Inköp

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Kungsgatan 60
10224 STOCKHOLM

Kontorsadress
Kungsgatan 60

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2494532

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: