Orderadministratör sökes i Göteborg!
Perido AB / Inköpar- och marknadsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Perido AB i Göteborg,
Mölndal,
Härryda,
Kungsbacka,
Ale eller i
hela Sverige Har du tidigare erfarenhet av ett yrke som orderadministratör eller inom kundtjänst, eller kanske både och? Ett stort företag som arbetar med gummiprodukter letar nu efter förstärkning. Kan det vara du? Läs gärna vidare!
Publiceringsdatum2023-10-16Om tjänstenVi på Perido letar efter en orderadministratör till vår kund, ett företag med en omfattande bakgrund som leverantör av gummikomponenter och assistans genom hela processen, från att utveckla unika verktyg och prototyper till att leverera kostnadseffektiva och högkvalitativa lösningar för stora produktionsvolymer. Därutöver erbjuder de även leveranser av standardprodukter inom vibrationsdämpare som finns i lager. Tjänsten är placerad i Landvetter, Göteborg.
ArbetsuppgifterI denna tjänst spelar du en central roll i hanteringen av kundförfrågningar. Du fungerar som den viktigaste länken mellan kunderna och företaget, där du svarar på frågor, ger stöd och utför administrativa uppgifter rörande orderhantering. Ditt arbete innefattar att registrera ordrar, rapportera avslutade beställningar och säkerställa smidig utleverans till kunderna. Du kommer även vara involverad i praktiska moment i produktionen, vilket ger dig en bred arbetsroll.
Dina egenskaper
Vi söker dig som har en utpräglad känsla för service och som med noggrannhet och engagemang tar dig an dina arbetsuppgifter. Du tar stort ansvar för ditt arbete, har lätt för att samarbeta, är flexibel och har förmågan att prioritera bland dina arbetsuppgifter. Du sporras av ett högt tempo där du får användning av både dina vassa administrativa egenskaper och din sociala personlighet.
Vi ser fram emot att läsa din ansökan, varmt välkommen med den redan idag!
KvalifikationerGymnasial utbildning
Tidigare erfarenhet av kundtjänst eller som orderadministratör
Kommunicera obehindrat i tal och skrift på svenska och engelska
Tjänstens omfattning och tillträdeHeltid, konsultuppdrag tillsvidare. Start omgående.
Så ansöker duAnsökan görs på vår hemsida perido.se/. Klicka på knappen ansök i annonsen för aktuell tjänst och fyll i dina uppgifter samt bifoga CV. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Notera att viss information gällande uppdraget och/eller kundföretaget medvetet kan ha utlämnats från annonsen, först vid kontakt med ansvarig rekryterare får du all information som du behöver.
Om du har frågor eller funderingar så är du välkommen att kontakta oss på
fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringskommunikatörer dig. Ange alltid tjänstens referensnummer 34182 i ämnesraden.
Om Perido
Varför heter vi Perido? Det kommer från det latinska ordet Peridoneus som betyder "väl matchad". Att matcha vår konsults kompetens och karriärinriktning med våra kunders behov är det vi är allra bäst på! Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig till nästa steg i yrkeslivet och vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och har över 1300 medarbetare över hela landet, varav ett femtiotal arbetar på våra kontor i Stockholm och Göteborg. Som konsult hos oss blir du en viktig del av vår organisation och du växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om oss på Perido:
https://perido.se/om-oss/. Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-11-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "34182".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Perido AB (org.nr 556639-6387),
http://www.perido.se 411 03 GÖTEBORG
Jobbnummer 8193555
Observera att sista ansökningsdag har passerat.