Orderadministratör / Orderhandläggare Göteborg
Wrknest AB / Backofficejobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla backofficejobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Wrknest AB i Göteborg,
Partille,
Kungälv,
Alingsås,
Borås eller i
hela Sverige Vår kund har för tionde året i rad blivit utsedd till ett Sveriges 100 Karriärföretag. Detta ser vi som ett bevis på ett bolag med en långsiktig satsning på personal och spännande uppdrag!
Kunden är ett väletablerat bolag som arbetar med innovation och utveckling inom IT, Life Science, Fordon, Automation, produktutveckling, ITS-system för kollektivtrafik och energieffektivisering till nätverks - och systemunderhåll. Här kommer du till det lilla bolaget, i den större koncernen. Detta skapar möjlighet att arbeta i ett familjärt bolag men där de stora musklerna finns inom koncernen, vilket både skapar trygghet och även innebär att det finns stora utvecklingsmöjligheter internt. Här är chansen för dig som vill som vill arbeta med orderadministration och utvecklas inom ekonomi då du med tiden kommer få ta dig allt mer avancerade uppgifter koppat till företagets kund-ordrar.
Detta är ett konsultuppdrag på inledningsvis 6 månader via oss på Wrknest med goda möjligheter till förlängning och/eller överrekrytering.
Dina framtida arbetsuppgifter
I rollen som Orderadministratör kommer du att arbeta med administrativa arbetsuppgifter med fokus på kundnöjdhet. Detta kommer att innebära att ta emot ordrar, göra beställningar och arbeta med försäljning till befintliga kunder. Du kommer även att arbeta med prissättning och ekonomisk uppföljning genom rapportering och fakturering. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer vara:
• Offerthantering
• Ordermottagning
• Prissättning och skapande av prislistor
• Ekonomisk uppföljning
Vi söker dig som har
• Avslutad gymnasial utbildning
• Arbetslivserfarenhet från administration och kundservice
• Goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift
• God datavana
Vi ser det som meriterande
• Tidigare arbete med orderadministration
• Tidigare erfarenhet av fakturering
Vid denna rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper, då de är avgörande för hur du kommer att lyckas i rollen och företaget. Vi förstår att man inte kan allting från början - men du ska ha en vilja att lära dig! Därför söker vi dig som är driven, initiativtagande och kommunikativ. Som person är du även noggrann i ditt arbete och serviceinriktad i din kontakt med kunder och kollegor.
Övrig information
Start: Omgående eller enligt överenskommelse
Omfattning: 6 månader med stor chans till förlängning
Placeringsort: Göteborg
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
Publiceringsdatum2022-04-01ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-09-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagWrknest AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Wrknest AB (org.nr 559293-2213),
http://www.wrknest.se Arbetsplats Wrknest
Jobbnummer 6498290
Observera att sista ansökningsdag har passerat.