Orderadministratör med servicetänk till kund i Mölndal

KFX HR-partner Skandinavien AB / Inköpar- och marknadsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB i Göteborg, Mölndal, Kungälv, Kungsbacka, Stenungsund eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2020-01-17

Om tjänsten
Vi söker nu dig som trivs i kombinerad roll med såväl administration och kundbemötande. Är du en servicemedveten person som vill arbeta på ett stort företag med orderhantering? Trivs du dessutom i en ansvarsfull roll där du får arbeta i nära samarbete med kunder och kollegor? Då kan detta vara en tjänst för dig!

Du kommer till en början att bli anställd av KFX HR-partner och uthyrd på ett spännande uppdrag hos vår kund i Mölndal. Tjänsten är på heltid med start enligt överrenskommelse.

Om företaget
KFX HR-Partner är ett auktoriserat rekrytering, bemanning och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är enormt stolta att ha funnits i branschen i mer än 30 år. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare, därav värdesätter vi dina åsikter högt och är lyhörda.

Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det väsentligt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt, därav är det betydelsefullt att förstå vår samt kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är stolthet, omtanke och engagemang. Dessa tre ledord genomsyrar allt vi på KFX HR-partner gör.

Dina arbetsuppgifter
Som orderadministratör kommer du arbeta med orderhantering mot företagets svenska kunder. Rollen innebär en kombination av administration och kundservice, såväl via telefon som mail.

Kvalifikationer
För att vara aktuell för tjänsten behöver du tala och skriva obehindrat på svenska och engelska. Vidare krävs en avslutad gymnasial utbildning. För att trivas i rollen tror vi att du är en glad och social person som trivs i en roll med mycket ansvar. Du är initativtagande och trivs i en kombinerad roll med såväl administration och kundbemötande. Tidigare erfarenhet av administration och orderhantering är meriterande.

Övrig information
Tjänsten är tillsvidare, med start enligt överenskommelse.

Kunskap- och personlighetstester samt bakggrundskontroll kan komma att göras på slutkandidater.

Vi vill uppmärksamma dig på att vi på grund av semester kan dröja med återkoppling längre än vanligtvis. Tack för din förståelse.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-02-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
KFX HR-partner Skandinavien AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "4055".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
KFX HR-partner Skandinavien AB (org.nr 556658-2143), http://www.kfx.se

Arbetsplats
KFX HR-partner Göteborg AB

Jobbnummer
5046669

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från KFX HR-partner Skandinavien AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB: