Orderadministratör med omgående start

Studentwork Sweden AB / Inköpar- och marknadsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Studentwork Sweden AB i Göteborg, Mölndal, Kungälv, Härryda, Kungsbacka eller i hela Sverige

Till det internationella företaget EagleBurgmann söker vi nu efter en orderadministratör. Företaget är leverantörer av kvalitativa tekniska lösningar och komponenter.

Vi söker dig som vill bli en del av teamet och arbeta med order- och inköpsadministration. Är du en system- och datorkunnig person som trivs i en social gemenskap och härliga kollegor så kan du vara den vi söker. Urval och intervjuer sker löpande, så skicka in din ansökan redan idag!

Publiceringsdatum
2021-05-26

Arbetsuppgifter
I rollen som orderadministratör kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter bestå av:

• hantering och registrering av inkommande ordrar genom mail samt andra affärssystem
• att skapa inköpsordrar och koordinera ordern med lageravdelningen
• ansvar för att ordrar godkänns samt att leveransprocessen går enligt plan.
• stötta upp vid lagret samt transportbokningen vid behov och vid enstaka tillfällen.

Tjänsten passar dig som är ordningsam och strukturerad i ditt arbetssätt och som trivs i en ansvarsfull roll. Du bör trivas med att vara en del av ett mindre team och har en prestigelös och lösningsorienterad inställning till ditt arbete.

Tjänsten är ett konsultuppdrag med start omgående och som pågår fram till april ut 2022. Det finns därefter möjlighet till förlängning. Under anställningstiden kommer du vara anställd av Clevry men arbeta hos EagleBurgmann. Deras kontor finns beläget i Sisjön med goda förbindelser med kollektivtrafik. Tjänsten är på heltid och deras arbetstider är dagtid 8-17 med möjlighet till flex.

Profil
Vi söker dig med ett starkt intresse för logistik, har erfarenhet av en administrativ tjänst sedan tidigare samt god dator- och systemvana. Har du studerat en utbildning inom supply chain eller logistik ser vi det som meriterande. Då vår kund är en internationell aktör sker stor del av kommunikationen på engelska. Därmed är det viktigt att du som söker har goda engelska kunskaper i skrift samt är flytande i svenska. Vi tror att du trivs i en varierad administrativ och ansvarsfull roll och har som förhoppning att bli en del av ett långsiktigt team. Som person är du utåtriktad, positiv och trivs i gemenskap med dina kollegor.

Om företaget
I över 30 år har Clevry varit en game changer för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.

Rekryteringsprocessen

Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta ansvarig konsultchef Anna Almén: anna.almen@clevy.com Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry-se/)

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-11-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Studentwork Sweden AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Studentwork Sweden AB (org.nr 556723-0486), https://www.clevry.com

Arbetsplats
Clevry

Jobbnummer
5769237

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Studentwork Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Studentwork Sweden AB: