Orderadministratör med mycket kundkontakt, start omgående

Proffice Sverige AB / Inköpar- och marknadsjobb / Eskilstuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Eskilstuna, Kungsör, Västerås, Strängnäs, Hallstahammar eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Proffice Sverige AB i Eskilstuna, Kungsör, Västerås, Strängnäs, Hallstahammar eller i hela Sverige

Proffice konsulter är specialister. Det är det som har gjort att Proffice är ett av Sveriges största och äldsta bemanningsföretag. Som Profficekonsult har du en trygg anställning med kollektivavtal i ett auktoriserat bemanningsföretag. Du får möjlighet att skaffa dig erfarenhet från olika branscher och företag.
Våra uppdragsgivare ställer höga krav på oss och vi ställer höga krav på våra konsulter. Eftersom du har din dagliga arbetsplats ute hos våra kunder måste du vara skicklig på det du gör, flexibel, självgående och social. Du gillar att ständigt stå inför nya utmaningar och möjligheter. Har du vad som krävs, kan du se fram emot ett stimulerande arbete och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.
Proffice söker en orderadministratör till vår uthyrningsverksamhet.
Uppdraget startar omgående och förväntas vara ett tillsvidareuppdrag. Tjänstgöringsgraden är heltid och arbetet pågår 08.00-16.30.
Som orderadmnistratör har du hand om den manuella orderregistreringen och all kundservice mot kunderna på exportsidan. Kundservicen innebär att kunna svara på frågor om exempelvis leverans, pris, artikelnummer och prudukter. I huvudsak används telefon och e-post i all kommunikation, både internt och externt. Du har kundansvar vilket innebär direkt kontakt mot egna kunder i olika frågor.
Företaget är beläget i Eksilstuna.
Vi söker nu dig som
• tycker om att ha mycket att göra. På denna arbetsplats är det mycket som händer samtidigt och du måste hela tiden kunna omprioritera dina arbetsuppgifter.
• är duktig på problemlösning. I och med att du kommer arbeta med över 10000 olika artiklar behöver du själv skapa system för hur du arbetar. Du bör ha ett bra siffersinne.
• tycker om kundkontakt och brinner för att lösa kundens problem.
• har goda kunsakper i engelska då både telefon och e-postkontakt kan ske på engelska.
Meriterande är att
• tidigare ha arbetat med Movex.
• ha erfarenhet från att arbeta som speditör, med transport eller ekonomi.
Det är ett krav att du tidigare har arbetat med ordermottagning.
Sök redan idag! Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Publiceringsdatum
2009-02-13

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2009-02-25
Upplysningar lämnas av:
Pettersson, Pernilla
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Pettersson, Pernilla

Företag
Proffice Sverige AB

Adress
Proffice Sverige AB

Jobbnummer
401217

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Proffice Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Proffice Sverige AB: