Orderadministratör med kunskap i Visma Business

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Är du en prestigelös administratör som vill gå vidare och arbeta i en bred kontorstjänst? Trivs du i en varierande roll? Vi på Adecco Office & HR söker dig till uppdrag hos vår kund i Göteborg.

Hur ser din arbetsdag ut?
Som administratör kommer du att arbeta brett med administrativa ansvarsområden hos vår kund. Du kommer att vara behjälplig i att lägga order och beställningar, men även med generella kontorsgöromål. I dina arbetsuppgifter ingår också att ha telefonkontakt med kunder, uppdatera system, enklare ekonomiuppgifter m.m. I denna roll arbetar du främst i systemet Visma Business.

Uppdraget ska påbörjas så snart vi hittat rätt person och kommer att pågå löpande. Arbetstiderna är på heltid, dagtid. Du kommer att bli anställd hos Adecco och uthyrd till vår kund i Göteborgsområdet.

Vem trivs här?
Du som tidigare har arbetat med liknande arbetsuppgifter, som administratör och receptionist, kommer snabbt att komma in i arbetet. Har du goda datakunskaper, framför allt i Visma Business samt har lätt för att lära dig nya system, så är detta tjänsten för dig. Med god erfarenhet av brett administrativt arbete, supporterande roller samt växeltelefoni kan du göra ett uppskattat arbete hos vår kund. Då du kan komma att ha många interna och externa kontakter är du van vid att kommunicera med olika typer av människor samt att använda såväl svenska som engelska i det dagliga arbetet, både i tal och i skrift. Du är en glad och framåt person som trivs bra med administrativa arbetsuppgifter och som gärna tar egna initiativ och kommer med idéer. Din fallenhet för att strukturera upp och utföra arbetet noggrant kommer att komma väl till pass och din förmåga se positivt på alla tänkbara situationer gör att du når stor framgång.

Vad erbjuder vi?
Vi kan erbjuda en spännande möjlighet till personlig och professionell utveckling på uppdragen hos våra kunder.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.

Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.

Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Mer information om Adecco finns på www.adecco.se

Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden.

Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta Kandidatsupport på 08-598 980 10.

Välkommen att söka!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Dagtid/Heltid

Publiceringsdatum
2015-09-09

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-09-23
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Klara Fransson (rekryteringsansvarig)31-764 35 23

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Östra Hamngatan 26-28
41109 GÖTEBORG

Kontorsadress
Östra Hamngatan 26-28

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2422212

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: