Orderadministratör med kundkontakt sökes till vår kund i Mölndal
KFX HR-partner Skandinavien AB / Undersköterskejobb / Mölndal
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla undersköterskejobb i Mölndal,
Göteborg,
Partille,
Härryda,
Kungsbacka eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB i Mölndal,
Göteborg,
Kungsbacka,
Kungälv,
Stenungsund eller i
hela Sverige Är du redo för en ny utmaning där du kan kombinera din erfarenhet av orderhantering med skicklighet i att skapa meningsfulla kundrelationer? Vi söker nu en driven och erfaren orderadministratör som vill vara hjärtat i vår orderprocess och samtidigt vara den som gör varje kundinteraktion oförglömlig.
Publiceringsdatum2024-02-21Om företagetKFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.
Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.
Dina arbetsuppgifterSom orderadministratör kommer du att vara den som leder och koordinerar vår kunds orderprocesser, säkerställer att varje detalj faller på plats och varje leverans är en sömlös upplevelse för deras kunder.
Din roll kommer inte bara vara begränsad till skrivbordet; du kommer att vara den ansikte utåt som skapar starka band med våra kunder. Varje förfrågan, varje problem, och varje interaktion är en möjlighet för dig att inte bara lösa frågor utan att överträffa förväntningarna och stärka våra relationer.
Kvalifikationer
Vi söker någon med en stark förståelse för affärer till konsument (B2C) och en passion för att göra varje kundkommunikation meningsfull och positiv. Din förmåga att kommunicera flytande på både svenska och engelska är avgörande, och din självständighet och initiativrikedom är vad vi värdesätter.
Denna roll ger dig inte bara möjligheten att vara kärnan i vår kunds orderadministration utan också att vara den som tar våra kundrelationer till nya höjder. Om du är redo för en roll som ger dig både variation och möjlighet att påverka, ser vi fram emot att höra från dig.
Övrigt
Denna position erbjuder en spännande möjlighet till konsultuppdrag med en arbetsvecka om 37,75 timmar. Den här rollen erbjuder en möjlighet att arbeta under hela 2024, med möjlighet till förlängning. Startdatum är omgående och du kommer bli anställd av oss på KFX HR - Partner.
Skicka in din ansökan redan idag för att få chansen att bli en del av vårt team! Vid frågor är du välkommen att kontakta Jonna Bushati, ansvarig rekryterare, på 031-711 98 00.
Ersättning Enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-03-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare KFX HR-partner Skandinavien AB (org.nr 556658-2143)
Arbetsplats KFX HR-partner Stockholm
Jobbnummer 8487578
Observera att sista ansökningsdag har passerat.