Orderadministratör med intresse för relationsbyggande sökes!

Komet Sverige AB / Kontorsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Komet Sverige AB i Göteborg, Mölndal, Kungälv, Lerum, Härryda eller i hela Sverige

Komet hyr ut och rekryterar - från student till professionell. Att arbeta som konsult hos oss på Komet är ett bra sätt att starta eller fortsätta karriären på, oavsett om du fortfarande studerar eller har hunnit vara ute i arbetslivet ett tag. Vi rekryterar också inom en mängd olika områden och branscher och kan erbjuda varierande och spännande uppdrag med olika krav på erfarenhet. Komet ingår i Proffice-koncernen. Proffice är ett av Nordens största specialistföretag inom bemanning. Med engagemang och lyhördhet hjälper vi människor och företag att hitta lösningar för att utvecklas.

Komet söker för kunds räkning en orderadministratör med start omgående. Vår kund är ett teknikfokuserat företag i Gamlestaden i Göteborg. Företaget tillhör en division inom en internationell koncern som är världsledande inom radarbaserad nivåmätning för tankfartyg, raffinaderier, tankterminaler och processindustri.

Affärsområde Marine Tank Management (MTM) söker en Orderadministratör för ett vikariat under 12 månader. Vi söker dig som har ett intresse av kommersiellt och administrativt arbete inom order- till leveransflödet.

Ordergruppen består i dag av tre personer och du kommer som Orderadministratör att vara en del av vår Globala Order- till Uppstartprocess inom MTM.

Som Orderadministratör jobbar du med att registrera ordrar, hantera leveransändringar, förbereda ordrar för skeppning, fakturering, meddela våra kunder att deras leverans är på väg samt att besvara diverse förfrågningar som kommer in från våra kunder.

Är du den vi söker?
Förmågan att skapa goda relationer är en nödvändig kompetens för tjänsten då arbetet innebär internationella kontakter såväl internt som externt. God förmåga att kommunicera är ett krav, både i engelska och svenska, såväl muntligt som skriftligt. Vidare är du en skicklig och drivande administratör som prioriterar kunden i första hand.

Du har relevant utbildning inom ekonomi, gärna på högskolenivå. Erfarenhet av att arbeta i Jeeves samt att ha arbetat med kundrelationer ses som meriterande. Vi ser gärna att du har kunskap om bankgarantier och remburshantering. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.

Information om uppdraget:
Start: Omgående
Omfattning: Heltid
Uppdragsperiod: 1 år
Arbetstider: 08.00-17.00 med flex

Uppdraget ingår i Komets uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av Komet men arbeta ute hos en av våra kunder.

Publiceringsdatum
2012-04-27

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-05-27
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
KC-IT, 020-25 26 00

Företag
Komet Sverige AB

Adress
Komet Sverige AB
Sven Hultins gata 9
41288 Göteborg

Jobbnummer
1228442

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Komet Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Komet Sverige AB: