Orderadministratör med erfarenhet av SAP till internationellt fö

Bravura / Kontorsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Öckerö eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.

Publiceringsdatum
2015-09-30

Företaget
Bravura söker en orderadministratör till världens största privatägda företag inom utveckling, simulering och testning för drivelinesystem för personbilar, lastbilar och motorer. Företaget är internationellt med ett flertal kontor världen över. Denna tjänst är placerad i nya och fräscha lokaler på Lindholmen i Göteborg.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som orderadministratör arbetar du brett med ett flertal olika arbetsuppgifter inom administration och orderhantering. Du skickar bland annat orderbekräftelser till kunder, följer upp leveranser och bevakar inkorgar med ärenden. Du sköter fakturaunderlag och till viss del gör du kalkyler och beräkningar i Excel. Du kommer även att ha en del kundkontakter via mail och telefon. Rollen innebär även att du bland annat beställer kontorsmaterial, sköter frakthantering och postleveranser. Företaget har nyss implementerat SAP som sitt affärssystem och det är i detta system som du främst kommer att arbeta i. Tjänsten är ett mammavikariat som initialt sträcker sig till och med den 1a mars. Det finns goda möjligheter till förlängning efter detta.

Kvalifikationer
Erfarenhet: Tidigare arbetslivserfarenhet inom administration och dokumentation
Övriga krav: Goda kunskaper i SAP, du talar och skriver obehindrat på såväl svenska som engelska, god datorvana
Meriterande: Kunskaper i Salesforce

För att trivas i denna tjänst ser vi att du är strukturerad, ordningssam och noggrann. Du har lätt för att ta egna initiativ och du trivs att arbeta såväl självständigt som i grupp. Som person är du utåtriktad och du sprider glädje på arbetsplatsen och skapar god stämning.

Övrig information:

Start: Omgående, senast i början av november
Plats: Göteborg
Lön: Fast lön enligt överenskommelse
Kontakt: Amanda Rydqvist, tel. 031-788 09 83

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval av ansökningar. Ansökan sker på www.bravura.se . Välkommen att söka!

Sökord: administration, administratör, order, orderhantering, orderhandläggare, orderadministratör, heltid, Göteborg

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Fast lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-10-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Amanda Rydqvist 08-40024050 amanda.rydqvist@bravura.se

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1480

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2456143

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: