Orderadministratör med erfarenhet av SAP

TNG Group AB / Inköpar- och marknadsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos TNG Group AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

Brinner du för administration och service? Vi söker en SAP-kunnig orderadministratör till internationellt företag i Göteborg!

Till ett internationellt företag som tillverkar välkända säkerhetsprodukter inom industri, och med placering i Göteborg, söker vi för omgående start en självgående orderadministratör som kan stötta upp med administrativa uppgifter inom ordermottagning samt kund- och leverantörskontakter. Det här är ett riktigt roligt uppdrag för dig som vill agera i en serviceroll med mycket systemadministration!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

För dig som trivs med administration, service och SAP kan vi erbjuda dig ett roligt uppdrag i internationell anda. Du kommer arbeta i ett tekniskt företag med kompetenta kollegor. Här finns en möjlighet att dels bredda ditt CV men också att få göra skillnad med dina insatser som administratör!

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

* Ta emot och bearbeta ordrar via mail och telefon från säljare och kunder
* Lämna orderbekräftelse och leveransdatum till säljbolag eller kund
* Lägga in ordrarna i företagets affärssystem SAP

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Du kommer till ett internationellt företag som tillverkar välkända säkerhetsprodukter inom industri, och med placering i Göteborg (ca 10 minuter med kollektivtrafik från centralstationen). Du kommer ha kontakt med säljare och kunder på både svenska och engelska.

Detta är ett heltidsuppdrag där du blir anställd som konsult av oss på TNG. Startdatum är så snart som möjligt och uppdraget är inledningsvis på ca 4 månader. Observera att ansökningstiden är kort och att vi därför gärna mottar din ansökan redan idag!

VEM ÄR DU?

För att snabbt kunna sätta dig in i arbetsuppgifterna bör du ha tidigare erfarenhet från en administrativ roll. Har du även erfarenhet av orderhantering och serviceroller med kund- och/eller leverantörskontakter ser vi det som meriterande.

I rollen som orderadministratör behöver du kunna läsa, skriva och prata obehindrat på svenska och engelska, både i tal och i skrift. Du är också en van datoranvändare, och det är mycket meriterande om du redan är kunnig i affärssystemet SAP.

Då arbetsuppgifterna består av mycket kontakt med kunder och kollegor men likväl systemadministration, söker vi dig som är serviceorienterad, kvalitetsmedveten samt håller god struktur i ditt arbete.

INTRESSERAD?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd utav oss på TNG och arbeta ute hos vår kund. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Vi tar inte emot ansökningar via email, vänligen sök via vårt ansökningsformulär. Du kan endast bifoga ditt CV, så skicka inget personligt brev då vi inte läser dem. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Publiceringsdatum
2017-08-31

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-09-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Rebecca Hallberg 031-7612229

Företag
TNG Group AB

Adress
TNG Group AB
Korsgatan 3
41116 Göteborg

Kontorsadress
Korsgatan 3

Jobbnummer
3671934

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från TNG Group AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos TNG Group AB: