Orderadministratör / Kundservice / Administratör

Bravura / Inköpar- och marknadsjobb / Göteborg
2018-01-02
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Orderadministratör / Kundservice / Administratör" (publicerad 2018-08-31) ⬅️


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Öckerö eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.


Publiceringsdatum
2018-01-02

Företaget
Företaget verkar inom livsmedelsbranschen och marknadsför och säljer globala varumärken. De har en egen säljorganisation i Sverige som säljer via lokala distributörer i övriga Norden. Företaget har sitt huvudkontor i Göteborg med cirka 35 anställda och de ingår i en stor koncern. De söker nu en ny medarbetare som ska arbeta inom order och administration, där du blir en del av ett team med god sammanhållning. Tjänsten är ett bemanningsuppdrag på minst 6 månader med mycket god chans till förlängning.


Dina arbetsuppgifter
Som orderadministratör ansvarar du för hela orderprocessen och kundsupporten. Du tillhör teamet inom Supply Chain, där du ansvarar för att orderflödet är fungerande och för att kundernas frågor besvaras. Exempel på arbetsuppgifter är att ta emot inkommande kundsamtal och mail gällande orders och leveranser, hantera kundklagomål samt orderläggning. Vidare är en viktig del i din roll att skapa goda kundrelationer och du får stor möjlighet att planera och strukturera ditt eget arbete. Du erbjuds en gedigen introduktion och att ta ett ägandeskap över frågor inom ordhantering och kundservice.


Kvalifikationer
• Du har tidigare arbetslivserfarenhet gärna inom administration och/eller kundservice
• Du har god datorvana
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och har goda kunskaper i engelska

Vi tror att du som söker är en person med sinne för struktur och detaljer som trivs i en roll där du får ge god service till dina kunder. Du tar ansvar för dina arbetsuppgifter och har förmågan att strukturera och prioritera ditt arbete utefter de ärenden som inkommer. Att ta egna initiativ och agera problemlösande ser du som motiverande. Vidare ser du möjligheter i förändring och du trivs i en roll som innebär förändrade direktiv och varierad arbetsbelastning.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <ahref='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Sökord: Orderadministratör, ordermottagare, kundservice, kundsupport, order, administratör, administration, koordinator, koordinering, heltid, konsult, Göteborg

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-02-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Gabrielle Svensson gabrielle.svensson@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1480

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
3881495

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: