Orderadministratör/innesäljare till växande företag inom vitvaru

Framtiden AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vill du jobba självständigt i en roll där du är spindeln i nätet? Är noggrann, kundorienterad och lösningsfokuserad tre ord som beskriver dig som person? Då är detta en tjänst för dig!

Publiceringsdatum
2016-12-01

Arbetsuppgifter
Som orderadministratör/innesäljare hos vår kund sköter du all kontakt med kunder och agenter på e-mail och telefon. Du sköter självständigt alla administrativa funktioner vilket innebär registrering och uppföljning av offerter, kundorder, leverantörsorder samt leveranshandlingar. Orderhantering, reklamationer och garantiärenden förekommer även mot eftermarknaden i viss mån. I nära samarbete med säljarna ser du till att prislistor och produktinformation är uppdaterade samt hjälper till att ta fram marknadsmaterial.
Du kommer att ha daglig kontakt med lager och logistikcentret i Småland.

Om företaget
Företaget är agent för olika köksprodukter, bland annat avfallskvarnar, diskbänkar, fläktar och kranar. Mer information ges vid en intervju.

Profil
För att passa in i rollen har du:
• Erfarenhet av orderhantering och/eller innesälj
• Goda kunskaper i Svenska och Engelska, både i tal och skrift
• B-körkort
• Goda kunskaper i Office-paketet

Meriterande:
• Kunskap i Illustrator, Photoshop, In Design
• Erfarenhet av vitvarubranschen

Som person är du hungrig, självständig och ansvarsfull. Du har ett eget driv och kan motivera dig själv i ditt jobb. Du gillar att se nya möjligheter, ge bästa tänkbara service och har ett intresse för form och design.

Om företaget
Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden AB för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.

Anställningsvillkor
Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Omfattning: Heltid måndag-fredag, konstorstider
Ort: Stockholm

Urval sker löpande så ansök redan idag för att inte missa chansen!

Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-01-11
Ange följande referens när du ansöker: 9765
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Gisela Engelbert gisela@framtiden.com

Företag
Framtiden AB

Adress
Framtiden AB
Warfvingesväg 29
11251 Stockholm

Kontorsadress
Warfvingesväg 29 , Stockholm

Jobbnummer
3191077

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden AB: