Orderadministratör/innesäljare
Maxkompetens Växjö / Inköpar- och marknadsjobb / Alvesta
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Alvesta,
Växjö,
Hylte,
Uppvidinge,
Ljungby eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Maxkompetens Växjö i Alvesta,
Växjö,
Uppvidinge,
Ljungby,
Värnamo eller i
hela Sverige För kunds räkning söker vi en person som vill arbeta som orderadministratör/ innesäljare inledningsvis 2-3 månader. Företaget är placerat ca 1 mil utanför Växjö. Företaget leverar trä till återförsäljare av bland annat trä och trädgårdsprodukter. Dina arbetsuppgifter kommer främst att handla om att ta emot inkommande samtal, sköta ordermottagningen men även en del fakturering. I viss mån kan det även bli aktuellt att hjälpa till på lagret vid höga arbetstoppar då främst gällande plock av produkterna.
Vi söker dig som är noggrann, kommunikativ, tydlig och som gillar att ha många bollar i luften. Dessutom ska du tycka om att serva kunden då du dagligen kommer att ha kundkontakt. Vi ser gärna att du har erfarenhet av byggvaruhandel eller snickeri dock ej ett krav. Krav är dock att du innesitter någon form av erfarenhet inom orderadministration.
Start: omgående
Omfattning: 75% upptill en heltid.
Lön: Individuell marknadsmässig lön
Skicka en intresseanmälan nedan och motivera varför just du passar för tjänsten. Har du frågor är du välkommen att kontakta Frida Johansson på 0738-563000 alternativt skicka ett mail till
frida.johansson@maxkompetens.se .
Publiceringsdatum2008-03-26Anställningstyp/arbetstiderVisstidsanställning 3 - 6 månader
Heltid/Deltid
75%-heltid
ErsättningFast lön
Marknadsmässig lön
Så ansöker duAnsökan kan skickas till e-postadress:
frida.johansson@maxkompetens.seFöretagMaxkompetens Växjö
AdressMaxkompetens Växjö
35196 VÄXJÖ
KontorsadressFRAMTIDSVÄGEN 12 A
VÄXJÖ
KontaktuppgifterTelefonnummer: 0470-723388
Jobbnummer 173682
Observera att sista ansökningsdag har passerat.