Orderadministratör / Innesäljare
Kraftsam Personal AB / Inköpar- och marknadsjobb / Järfälla
2021-03-17
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Orderadministratör / Innesäljare" (publicerad 2021-03-31) ⬅️
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Järfälla,
Sollentuna,
Upplands-Bro,
Danderyd,
Sundbyberg eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Kraftsam Personal AB i Järfälla,
Sollentuna,
Upplands-Bro,
Sundbyberg,
Upplands Väsby eller i
hela Sverige VI SÖKER ORDERADMINISTRATÖR/INNESÄLJARE TILL VÅR KUNDS BACKOFFICE AVDELNING
Till kundens kontor i Järfälla söker vi nu en Orderadministratör /Innesäljare
Som en viktig del i Backoffice-teamet så arbetar du med orderhantering, orderregistrering och försäljning, samt inköp av våra produkter. Du ansvarar för att våra kunder känner sig omhändertagna och arbetar självständigt och strukturerat med hela försäljningsprocessen från kundorder till dialog och beställning hos utländska leverantörer samt följer upp leverans hos slutkund. Du har en nära dialog med våra säljare och stöttar dem i kommunikation och administration kring våra kunder.
• Ordermottagning, orderhantering inklusive kund- och artikelupplägg
• Kundservice, telefon och mail
• Leverantörskommunikation
• Innesälj av förbrukningsvaror och reservdelar
Vi söker dig som har tekniskt intresse och utbildning på minst gymnasienivå och gärna erfarenhet av försäljning /administrativt arbete mot slutkunder inom industrin eller liknande. Du behärskar engelska i tal och skrift samt har god datorvana. Erfarenhet av våra produktområden eller vårt affärssystem Movex M3 samt superoffice är något vi ser som extra meriterande men inget krav. Du är kommersiellt inriktad, har ett tekniskt intresse och en vilja att skapa affärer. Vi vill att du kan jobba både självständigt och i team.
Din förmåga att ge kunden det lilla extra med hjälp av problemlösning är en framgångsfaktor. Vi välkomnar att du tar egna initiativ och kommer med idéer om hur vi kan utveckla vårt erbjudande för att möta kundernas behov.
Vi ser även att du är/har:
• Mycket god datorvana
• Stresstålig
• Behärskar engelska i tal och skrift
• God kommunikativ förmåga
• Prestigelös
• Organiserad och strukturerad
Du erbjuds en företagskultur som uppmuntrar till samarbete och gemenskap. Samarbete med utesäljare och serviceavdelningen tillhör vardagen. Utöver din primära roll i "backoffice teamet" så finns det även möjlighet att bredda dig genom att ansvara för exempelvis kvalitet, miljö eller olika marknadsrelaterade frågor. Vi erbjuder kontinuerligt utbildning genom bland annat vår interna Acadamy skola. Våra medarbetare trivs och stannar länge i bolaget. Vi har roligt ihop vilket brukar vara en nyckel till framgång.
För frågor är du välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare
amir@kraftsam.se eller
johan@kraftsam.seUrval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten ska tillsättas omgående så vi ber dig att skicka din ansökan i form av CV och personligt brev snarast möjligt där du beskriver varför just du passar för tjänsten.
Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidareanställning
Publiceringsdatum2021-03-17ErsättningMånadslön - Fast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-04-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagKraftsam Personal AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "jobbfeed493".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Kraftsam Personal AB (org.nr 559121-6204)
Jobbnummer 5634379
Observera att sista ansökningsdag har passerat.