Orderadministratör / In House Sales
Rookie Bemanning AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Rookie Bemanning AB i Stockholm,
Solna,
Järfälla,
Sollentuna,
Upplands Väsby eller i
hela Sverige Vi på Rookie bemanning söker nu en medarbetare till ett globalt verksamt företag som är världsledande inom sin bransch. Tjänsten ingår i vår bemanningsverksamhet och är initialt 6 månader men för rätt person finns stora möjligheter till förlängning därefter.
Tjänster är uppdelad i 50 % orderadministration vilket innebär att ta emot och registrera orders från den svenska marknaden samt vara back-up gentemot de övriga nordiska länderna, samt 50 % In House Sales. Säljdelen innebär att ta fram strategier på kort och lång sikt för vilka kunder samt vilka produkter som skall prioriteras, genomföra säljsamtal samt identifiera och skapa relationer med beslutsfattare.
Vi söker dig som behärskar det svenska och engelska språket utan hinder. Vidare är det ett stort plus om du behärskar det finska språket då företaget har verksamhet mot den finska marknaden i Stockholm. Vidare har du erfarenhet inom telefonförsäljning och god datavana från framförallt Excel. Som person är du noggrann, självgående och resultatinriktad.
Välkommen med din ansökan till
ansokan@rookiebemanning.se .
Publiceringsdatum2014-09-25Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-10-01
Ange följande referens när du ansöker: Order/Sälj
FöretagROOKIE BEMANNING AB
AdressROOKIE BEMANNING AB
STRANDBERGSGATAN 61 3TR
11251 STOCKHOLM
KontorsadressSTRANDBERGSGATAN 61
STOCKHOLM
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-6610331
Jobbnummer 2009826
Observera att sista ansökningsdag har passerat.