Orderadministratör hos Vita Verita AB

Adecco Sweden AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Orderadministratör hos Vita Verita AB

Har du erfarenhet av kundtjänst och orderhantering? Är du dessutom självgående och lösningsorienterad som person? Nu söker Vita Verita AB en skicklig orderadministratör till sitt kontor i Kungsängen.

Publiceringsdatum
2020-11-20

Om tjänsten
I din roll som orderadministratör kommer du att vara ansvarig för orderregistrering, skicka orderbekräftelser, ta emot beställningar samt hantera kundfrågor via telefon och e-mail. Vidare kommer du att hantera inleverans av varor, packa och leverera varor vid behov, inventera och uppdatera kundorder med leveransdatum. Ditt arbetsverktyg kommer att vara VISMA. Du kommer ha breda kontaktytor både med säljare, inköp, lager samt externt med leverantörer och kunder. Dessutom befinner sig kontoret i samma byggnad som lagret. Vita Verita AB är ett familjeägt bolag med högt i tak och väldigt prestigelös anda.

I din roll som Orderadministratör kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
• orderregistrering
• ta emot samtal och e-mail från kunder
• hantering av ut- och inleveranser

Vi lägger stor vikt på personlig lämplighet

Om dig
Vi söker dig som har kunskaper och erfarenhet av kundtjänst och orderhantering då det ger dig en nödvändig insikt i det dagliga flödet. Det är meriterande om du har arbetat inom lifescience eller sjukvårdsmiljö då Vita Verita bl. a distribuerar hygienartiklar till sjukvården. Det här är ett jobb för dig som är noggrann, lösningsorienterad, flexibel och självgående. Vidare ser vi att du har en datorvana och arbetat med ett affärssystem, exempelvis VISMA är meriterande men ej ett krav. Du kommunicerar flytande på svenska och engelska i både tal och skrift.

Viktigt för tjänsten är:
• gymnasial utbildning
• erfarenhet av kundtjänst och orderhantering
• erfarenhet av ett eller flera affärssystem
• flytande i svenska och engelska

Om Vita Verita AB
Vita Verita AB är ett handelsbolag som marknadsför produkter för kritiska miljöer med fokusering på renrum, sterila miljöer, laboratorier och ESD områden. Företaget är ISO 9001-2008 samt ISO 14001-2004 ackrediterat. Då vi har mer än 20 års praktisk erfarenhet av service, klassificeringar och valideringar av rena rum och sterila miljöer är Vita Verita den idealiska samarbetspartnern för er som arbetar inom dessa områden.Huvuddelen av vår verksamhet är inriktad på förbrukningsmaterial som; torkdukar, handskar, kläder, skoskydd, munskydd med mera. Vita Verita har egna produkter samt representerar ledande tillverkare som; Kimberly Clark, Contec, Ansell, m fl.

Om anställningen
Vita Verita AB har i denna rekrytering valt att samarbeta med Adecco.
Frågor och ansökningar besvaras och behandlas av Adecco.

Vita Verita AB erbjuder dig:
• Fast- och tillsvidareanställning
• Goda förmåner så som pension och hälsokontroll

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta rekryteringskonsulten:
Sheyda Ali via 076 - 941 27 17 eller e-post sheyda.ali@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Orderhantering, Orderadministratör, Kundtjänst, Kundservice, Administratör, Kungsängen, VISMA, Vita Verita, Adecco

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-12-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Adecco Sweden AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-33226".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677), http://www.adecco.se/

Jobbnummer
5455970

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: