Orderadministratör för omgående start!

SJR / Kontorsjobb / Mölndal
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Mölndal, Göteborg, Partille, Härryda, Kungsbacka eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos SJR i Mölndal, Göteborg, Partille, Härryda, Kungsbacka eller i hela Sverige

Vi på SJR söker nu en Orderadministratör för en långsiktig tjänst hos vår kund som sitter i trevliga lokaler i Mölndal. Tjänsten är ett konsultuppdrag på 6 månader med goda chanser till förlängning. Intresserad? Sök i så fall redan idag då tjänsten skall tillsättas omgående!

Tjänstebeskrivning
Du kommer ingå i ett team på sex personer och dina arbetsuppgifter kommer bland annat att bestå av att ta emot och registrera order från webben och via mail. Du kommer också ha kundkontakt över telefon och ge information samt svara på frågor. Vidare kommer du ta fram offerter samt arbeta med returer och reklamationer.

Lämplig bakgrund
Vi söker dig som har 1-2 års erfarenhet eller mer av att arbeta med ordermottagning, inköp eller back office. Arbetet ställer höga krav på noggrannhet och stresstålighet och vi söker därför dig som arbetar strukturerat och har ett sinne för detaljer. Utöver detta tror vi att du är en lagspelare med god kommunikativ förmåga och ett naturligt sinne för service.

Du behöver god datorvana och vi ser gärna att du arbetat i ett eller flera affärssystem sedan tidigare. Förutom svenska behöver även behärska engelska i tal och skrift då du kommer ha mycket kontakt med internationella kunder.

Viktig information
Ovanstående är ett konsultuppdrag med anställning hos SW. Anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Om du har frågor kring tjänstenär du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Tomas Bogren på 031-333 54 84.

Konsult hos SJR
Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med vårt goda renommé och varumärke samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär.

Publiceringsdatum
2018-05-30

Om företaget
SJR in Scandinavia (SJR) är ett av Sveriges ledande rekryterings- och konsultföretag och har sedan 1993 byggt upp ett brett kontaktnät i näringslivet inom denna sektor. Personlig service och kvalitet är utmärkande för SJR. Vi är idag ca 550 anställda och har kontor i Stockholm, Malmö, Göteborg och Helsingborg. Vår främsta resurs är vår personal och vår vision är att vara förstahandsvalet för ekonomer som vill byta arbete och för företag som behöver personalresurser inom Ekonomi och Bank & Finans. SJR är noterat på First North. Vi hjälper våra kunder att tillsätta tjänster på chef-, specialist- och assistentnivå. SJR arbetar med uppdrag till privata näringslivet, myndigheter och statliga bolag.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-06-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Tomas Bogren tomas.bogren@sjr.se

Företag
SJR

Adress
SJR
Kungsgatan 48 B
41115 Göteborg

Kontorsadress
Kungsgatan 48 B, Göteborg

Jobbnummer
4177046

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från SJR

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos SJR: