Orderadministratör för längre uppdrag sökes

Arena Personal Sverige AB / Inköpar- och marknadsjobb / Huddinge
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Huddinge, Botkyrka, Stockholm, Salem, Ekerö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Arena Personal Sverige AB i Huddinge, Botkyrka, Stockholm, Salem, Ekerö eller i hela Sverige

Arena Personal startades 1994 och ägs av Norges Investor. Kontor finns i Stockholm, Göteborg, Malmö, Örebro, Södertälje, Eskilstuna, Västerås och Sundsvall. Bolaget arbetar med rekrytering och uthyrning av volymtjänster och specialister. Styrkan ligger i kreativitet, hög kompetens och ett aktivt kandidatnätverk Verksamhetsområden: Kontor & Administration, Ekonomi, Sälj & Marknad, Industri & Teknik, Logistik & Transport, Bygg & Fastighet, Fordon, IT, HR.
För kunds räkning söker nu Arena Personal en initiativrik och kompetent orderadministratör. Vi söker dig som kan börja arbeta 1a juni och är intresserad av att arbeta ca 6-8 månader. Vår kund, belägen i Kungens Kurva, arbetar med att tillhandahålla laboratorieutrustning inom bioteknik/biokemi till företag världen över.
I denna roll kommer du att ingå i ett team som arbetar med att sköta företagets import- och exportadministration. Du kommer främst att arbeta mot den danska marknaden.
Vem är du?
För att passa i denna roll bör du som söker ha tidigare erfarenhet från arbete med orderhantering. Har du arbetat med just instrumentorders är det en klar fördel, men det är inget krav.
Företaget arbetar i affärssystemet Navision varför det är meriterande om du är bekant med det systemet. Vi ser gärna att du även arbetat i SPCS. Du som söker är generellt mycket datavan och har lätt att snabbt sätta dig in i nya system. Språkmässigt behärskar du både svenska och engelska flytande i tal och skrift. Då du arbetar mot danska marknaden är det även meriterande om du behärskar danska.
Som person är du initiativrik, självgående, van att ta egna beslut och har en hel del skinn på näsan! Vi ser också att du är lösningsfokuserad, stresstålig, strukturerad och en god administratör.
Låter detta intressant och du har den profil som krävs för tjänsten? I så fall är du välkommen in med din ansökan bestående av ett CV och personligt brev omgående till elisabet.granstrom@arenapersonal.com Vi ber dig också registrera ditt CV via vår hemsida: www.arenapersonal.com
För ev frågor, vg kontakta Elisabet Granström: 08-587 117 05.
Övrigt: Du kommer att bli anställd av Arena Personal men uthyrd till kund.

Publiceringsdatum
2011-05-06

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-05-20
Ange följande referens när du ansöker: Orderadministratör
Ansökan kan skickas till e-postadress: elisabet.granstrom@arenapersonal.com

Kontakt
Elisabet Granström, Personalansvarig, 08-587 117 05 (Direkt), 08-587 117 00 (Växeln), elisabet.granstrom@arenapersonal.com

Företag
ARENA PERSONAL SVERIGE AB

Adress
ARENA PERSONAL SVERIGE AB
BOX 30117
10425 STOCKHOLM

Kontorsadress
Alströmergatan 14
STOCKHOLM

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-58711700

Jobbnummer
924549

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Arena Personal Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Arena Personal Sverige AB: