Orderadministratör / Administration
Bravura Sverige AB / Backofficejobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla backofficejobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Härryda eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsöretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjnsten:
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 6 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia Company. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.
Om fretaget:
Telia Company AB är den nya generationens telekomföretag. Deras cirka 20 000 duktiga kollegor möter miljontals kunder varje dag i världens mest uppkopplade länder. De är knutpunkten i det digitala ekosystemet som gör det möjligt för människor, företag och samhällen att få tillgång till allt som är viktigt för dem, på deras villkor, dygnet runt - året om. De har bestämt sig för att förändra IT- och telekomindustrin och föra världen närmare deras kunder.
Publiceringsdatum2022-03-09Dina arbetsuppgifterSom orderadministratör ansvarar du för registrering och dokumentering av inkommande order och du arbetar nära företagets säljorganisation. Du arbetar dagligen i flertalet olika program, däribland Excel och ett ärendehanteringssystem, i vilket du tar emot information gällande order. Administrationen kring varje order tar cirka 30 minuter där du ansvarar för att varje ärende behandlas korrekt. Rollen innefattar även att registrera avtal i företagets system. Vidare arbetar du i nära dialog med dina kollegor och du tillhör ett team med god sammanhållning.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Avslutad gymnasieutbildning
• Du har tidigare arbetslivserfarenhet inom administration
• Du har god dator- och systemvana, meriterande med kunskap i Officepaketet och Excel
• Du talar och skriver obehindrat på svenska
Vi tror att du som söker tjänsten är en person som trivs i en roll där du strukturerar och driver ditt eget arbete framåt. Du är noggrann och väl medveten om mål och kvalitetsstandard samt lägger stor vikt vid att leva upp till dessa. För att trivas i rollen ser vi att du trivs i en dynamisk arbetsmiljö och du ser möjligheter i förändring. Vidare har du förmåga och intresse för att samarbeta med andra människor och ätt för att se gruppen och syftet med helheten.
vrig information:
Start: Omgående
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här:
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla
info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Sökord: Orderadministratör, orderläggare, ordermottagare, order, orderadministration, administratör, telekom, teknik, administration, heltid, konsult, Göteborg
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanstllning
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-03-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBravura Sverige AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Kontakt Josefin Sundqvist
josefin.sundqvist@bravura.se 08-40024050 Jobbnummer 6419378
Observera att sista ansökningsdag har passerat.