Orderadministratör
Randstad AB / Inköpar- och marknadsjobb / Svedala
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Svedala,
Staffanstorp,
Vellinge,
Trelleborg,
Skurup eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Randstad AB i Svedala,
Staffanstorp,
Trelleborg,
Skurup,
Malmö eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2023-03-27Dina arbetsuppgifterÄr du en vass administratör och har god erfarenhet av att koordinera information? Har du erfarenhet inom logistik och kanske rent av har erfarenhet av att arbeta i M3? Då har vi ett spännande konsultuppdrag för dig att söka! Vår kund öster om Malmö har behov av en orderadministratör med start omgående för ett uppdrag på 3 månader med eventuell chans till att kunna bli förlängd.
I rollen som orderadministratör kommer du att agera support mot inköpsavdelningen med orderkoordinering. Dvs ta emot order från våra säljbolag och sedan kontrollera pris och lägga in den i vårt orderhanteringssystem (M3) och koordinera med produktion/lager. Bekräfta till kund och sedan säkerställa att den sedan levereras ut från lagret/produktionen.
Vi söker dig som har erfarenhet av orderkoordinering.
Erfarenhet av M3 är ett stort plus.
Erfarenhet av logistik är ett plus.
Engelska är ett måste, Svenska är ett plus.
Arbetstiderna är måndag - fredag 8-17 med möjlighet att delvis arbeta hemifrån ca 1-2 dagar i veckan.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.
Du ansöker på
www.randstad.se, så snart som möjligt. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta
sofie.berg@randstad.se.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Ansvarsområden
I rollen som orderadministratrör kommer du att arbeta med att:
Agera support mot inköpsavdelningen med orderkoordinering.
Ta emot order från säljbolag, kontrollera pris och lägga in i orderhanteringssystem (M3) .
Koordinera förfrågningar med produktion/lager.
Bekräfta till kund och sedan säkerställa att den sedan levereras ut från lagret/produktionen.
KvalifikationerVi ser att du har några års arbetslivserfarenhet inom liknande område där du i huvudsak suttit med orderkoordinering och administration. Flytande engelska är krav.
Meriterande är om du har erfarenhet av M3 och logistik. Svenska är ett plus.
Om företagetPå Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.
Ersättning Månadslön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-04-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "201431055".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Randstad AB (org.nr 556242-1718)
Arbetsplats Randstad
Kontakt Sofie Berg
sofie.berg@randstad.se +46729889508 Jobbnummer 7591873
Observera att sista ansökningsdag har passerat.