Orderadministratör

Sängjätten / Inköpar- och marknadsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Sängjätten i Göteborg, Mölndal, Kungsbacka, Borås, Halmstad eller i hela Sverige

Orderadministratör

Gillar du kundvård och relationer? Är du duktig på att kommunicera på rätt sätt till olika människor och gillar ordning och reda samt ett högt tempo?
Som orderadministratör på Sängjätten HK har du en väldigt viktig roll för att säkerställa vår kundnöjdhet och medverkar varje dag till att stärka Sängjättens position på marknaden som den sängspecialist som erbjuder mest värde för pengarna.

Vad innebär tjänsten?

Tjänsten innebär att du dagligen besvarar, agerar och följer upp mail, telefonsamtal och ärenden som inkommer till orderavdelningen. Du arbetar löpande i vårt affärssystem Hogia.
Du arbetar i nära kontakt med kollegorna på orderavdelning, DC(Distributionscenter), marknad, säljansvariga samt våra externa leverantörer.
Våra värderingar är så Enkelt, Mänskligt, Kundorienterat & Vetenskapligt som möjligt och det kommer vara dina ledord i ditt dagliga arbete.

Vem är du?

Du är självgående och bra på att skapa personliga kontakter. Du söker gärna nya sätt för att effektivisera arbetet och förbättra processerna.
Du är flexibel och gillar att ha "många bollar i luften".
Du är en kommunikativ begåvning och gillar att samtala/kommunicera med människor både via telefon och mail.
Ordning och reda tillhör din vardag och du är bra på att skapa och bibehålla struktur samtidigt som du är stresstålig.

Publiceringsdatum
2018-12-03

Erfarenhet och utbildning
Den person vi söker behöver ha goda datorkunskaper i officepaketet och behärskar engelska väl i tal och skrift. Du har stor erfarenhet av att jobba i affärssystem och meriterande är om du arbetat i Hogia(dock inget krav).
Vad erbjuder Sängjätten?
Arbetsrollen är en nyckelposition för vår orderavdelning där ordning & reda kommer först och där eget driv och vilja kan ta dig långt.

Sängjätten är en internationell arbetsmiljö, vi är del av Nederländska Beter Bed Holding med 1 194 butiker i 8 länder. Du kommer i första hand att ta emot samtal på den svenska marknaden, men du behöver även kunna svara och kommunicera i tal och skrift på engelska.

Arbetet är förlagt på vårt Huvudkontor(HK) i Västra Frölunda, provanställning 6 månader tillämpas.
Unionens Avtalsområde tillämpas.

Mer info: Håkan Tångring, Supply Chain Manager 070-203 40 62

Varaktighet, arbetstid
Heltid Fast anställning tills vidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-12-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Sängjätten

Adress
Sängjätten
Lona Knapes gata 5
42132 Västra Frölunda

Kontorsadress
Lona Knapes gata 5, Västra Frölunda

Jobbnummer
4489793

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Sängjätten

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Sängjätten: