Orderadministratör

Maxkompetens Konsult AB / Inköpar- och marknadsjobb / Älmhult
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Älmhult, Osby, Östra Göinge, Ljungby, Markaryd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Maxkompetens Konsult AB i Älmhult, Osby, Östra Göinge, Ljungby, Markaryd eller i hela Sverige

Dina arbetsuppgifter
Till en av våra kunder ett par mil utanför Älmhult är vi nu i behov av en Orderadministratör/Supply Planner.

Du kommer att arbeta administrativt med arbetsuppgifter som består bland annat av upprättande av inköpsordrar, registrera ordererkännande, leveransbevakning samt säkerställa lagernivåer. Du kommer att vara en viktig länk mellan säljarna och leverantörerna.


Din profil
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av administrativt arbete och som är van vid att ha datorn som främsta arbetsredskap. Du är också en van användare av Officepaketet och får gärna ha testat på att arbeta i något affärssystem. Du har inga problem att kommunicera på både svenska och engelska, både i tal och skrift.

Vi lägger stor vikt vid dina egenskaper. Du är flexibel som person och trivs i en roll där det är högt tempo. Då detta uppdrag sträcker sig över en högsäsong kommer det finnas mycket att göra och det är viktigt att du är stresstålig. Vidare ser vi att du är noggrann i ditt administrativa arbete och tar ett stort ansvar för dina arbetsuppgifter, samtidigt som du är snabb och effektiv. Du kommer att ingå i ett mindre team med trevliga kollegor och skön stämning. För att passa in i detta härliga team ser vi att du är lugn som person men också social som kollega och prestigelös i ditt sätt att vara.

Vi söker dig som är tillgänglig med kort varsel och som är fortsatt tillgänglig fram till början av nästa år. Det är under denna tid som uppdraget sträcker sig i första hand.


Sista ansökningsdag
Sista ansökningsdag är 28/10 2018 men vi kommer arbeta med löpande urval så vänta inte! Ansökan görs via vår hemsida www.maxkompetens.se, vi tar inte emot ansökningar via epost.


Om oss
Maxkompetens är ett av Sveriges ledande rekrytering och bemanningsbolag sedan 2003 och vi finns på 10 orter i Sverige. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och har 500 anställda. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Inköp & Logistik, Industri.
Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta till vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt!
Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension.
Maxkompetens Sverige AB är noterat på Nasdaq First North under kortnamnet MAXK och i koncernen ingår elevhälsabolaget SkolPool Sverige AB och ekonomi och redovisningsbolaget Multiekonomerna.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillfälligt arbete, 11 dagar - 3 månader

Publiceringsdatum
2018-10-23

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-10-28
Ange följande referens när du ansöker: 7957
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Alexandra Ivstam alexandra.ivstam@maxkompetens.se

Företag
Maxkompetens Konsult AB

Adress
Maxkompetens Konsult AB
Lilla Torg, Cardellsgatan 13
29131 Kristianstad

Kontorsadress
Lilla Torg, Cardellsgatan 13

Jobbnummer
4418422

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Maxkompetens Konsult AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Maxkompetens Konsult AB: