Orderadministratör

Bemanningsstyrkan / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
2018-02-28
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Orderadministratör" (publicerad 2018-08-01) ⬅️


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemanningsstyrkan i Stockholm, Lidingö, Sollentuna, Täby, Upplands Väsby eller i hela Sverige

Bemanningsstyrkan är ett etablerat bemanningsföretag med mångårig erfarenhet och ett gediget kontaktnät i Stor-Stockholm som löser våra kunders personalbehov. Vi ingår i koncernen Veddestagruppen.

Bemanningsstyrkan är främst fokuserad på personaluthyrning, hyrköp och rekrytering inom lager, logistik, administration och ekonomi.

Det som driver oss är att få rätt människa och kompetens att matchas med rätt företagsklimat och arbetsuppgift. För att lyckas med våra åtaganden är vi mycket lyhörda för våra kunders behov. Vi vet att personal är deras främsta tillgång.

Som konsult är du mycket viktig för oss och har du ambitionen att alltid göra ditt bästa så är du en av oss.

Vi söker nu orderadministratörer till en av våra uppdragsgivare i Kista. Uppdragsgivaren är ett världsledande företag inom elektronikbranschen med över 280,000 anställda världen över.

Uppdraget är till en början på tolv månader men för rätt person så kan detta bli tillsvidareanställning. Anställningen blir hos Bemanningsstyrkan med placering hos vår uppdragsgivare.



Arbetsuppgifterna består bland annat av ordermottagning, skapa forecast för försäljning, orderratio mot forecast, koordinera transporter samt säljstöd för företagets egna säljare.

Du kommer att arbeta bland annat i SAP så erfarenhet av detta är meriterande. Du ska ha vana av att arbeta i Officepaketet och då speciellt av Excel.

Du som söker ska vara stresstålig, noggrann, självgående och kunna prata flytande svenska och engelska. En annan viktig egenskap som eftersöks är att vara villig att lära sig nytt. Vi söker en person som har arbetat administrativt och har god datavana, gärna med kunskaper inom försäljning och logistik,

Du ska ha erfarenhet av minst två av nedstående punkter:

* Orderadministration
* SCM
* Logistik
* Sales Planning
* Inköp

Ledord som bör passa in på dig:
Rapp
Framåt
Positiv
Flexibel - gillar förändringar och att det går snabbt
Gillar högt tryck
Lätt för system
Lösningsorienterad

Lön - månadslön
Varaktighet - start så snart som möjligt och för rätt person blir det en tillsvidaretjänst.
Arbetstider är måndag-fredag 8.00-17.00 med lite kortare arbetstid under sommarmånaderna.

Bemanningsstyrkan kan erbjuda dig en fräsch arbetsplats med trevliga kollegor, fast månadslön, friskvårdsbidrag och en engagerad konsultchef.

Tjänsten ska tillsättas omgående så tveka att skicka in din ansökan, skriv också i ansökan möjligt startdatum samt ett löneanspråk.

På återhörande! / Therese Barvell Rappel, ansvarig konsultchef

Varaktighet, arbetstid
Heltid Permanent

Publiceringsdatum
2018-02-28

Ersättning
Ej angivet

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-03-21
Ange följande referens när du ansöker: 337/176
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Bemanningsstyrkan bemanningsstyrkan@noreply.com 0852523397

Företag
Bemanningsstyrkan

Adress
Bemanningsstyrkan
16480
16480 0180

Kontorsadress
Stålgatan 11A

Jobbnummer
3993431

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemanningsstyrkan

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemanningsstyrkan: