Orderadministratör
Bemanningsstyrkan / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
2018-01-19
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Orderadministratör" (publicerad 2018-08-01) ⬅️
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bemanningsstyrkan i Stockholm,
Lidingö,
Sollentuna,
Täby,
Upplands Väsby eller i
hela Sverige Bemanningsstyrkan är ett etablerat bemanningsföretag med mångårig erfarenhet och ett gediget kontaktnät i Stor-Stockholm som löser våra kunders personalbehov. Vi ingår i koncernen Veddestagruppen.
Bemanningsstyrkan är främst fokuserad på personaluthyrning, hyrköp och rekrytering inom lager, logistik, administration och ekonomi.
Det som driver oss är att få rätt människa och kompetens att matchas med rätt företagsklimat och arbetsuppgift. För att lyckas med våra åtaganden är vi mycket lyhörda för våra kunders behov. Vi vet att personal är deras främsta tillgång.
Som konsult är du mycket viktig för oss och har du ambitionen att alltid göra ditt bästa så är du en av oss.
Vi söker nu två orderadministratör till vår uppdragsgivare i Kista, uppdragsgivaren är ett världsledande företag inom elektronikbranschen med över 280,000 anställda världen över.
Tjänsten blir en tillsvidaretjänst för rätt person, du blir anställd hos Bemanningsstyrkan med placering hos vår uppdragsgivare.
Arbetsuppgifterna består bland annat av ordermottagning, skapa forecast för försäljning, orderratio mot forecast, koordinera transporter samt säljstöd för företagets egna säljare.
Du kommer att arbeta bland annat i SAP så erfarenhet av detta är meriterande. Du ska ha vana av att arbeta i Officepaketet och då speciellt av Excel.
Du som söker ska vara stresstålig, noggrann, självgående och kunna prata flytande svenska och engelska. En annan viktig egenskap som eftersöks är att vara villig att lära sig nytt. Vi söker en person som har arbetat administrativt och har god datavana, gärna med kunskaper inom försäljning och logistik,
Du ska ha erfarenhet av minst två av nedstående punkter:
* Orderadministration
* SCM
* Logistik
* Sales Planning
* Inköp
Ledord som bör passa in på dig:
Rapp
Framåt
Positiv
Flexibel - gillar förändringar och att det går snabbt
Gillar högt tryck
Lätt för system
Lösningsorienterad
Lön - månadslön
Varaktighet - start så snart som möjligt och för rätt person blir det en tillsvidaretjänst.
Arbetstider är måndag-fredag 8.00-17.00 med lite kortare arbetstid under sommarmånaderna.
Bemanningsstyrkan kan erbjuda dig en fräsch arbetsplats med trevliga kollegor, fast månadslön, friskvårdsbidrag och en engagerad konsultchef.
Tjänsten ska tillsättas omgående så tveka att skicka in din ansökan, skriv också i ansökan möjligt startdatum samt ett löneanspråk.
På återhörande! / Therese Barvell Rappel, ansvarig konsultchef
Varaktighet, arbetstid
Heltid Permanent
Publiceringsdatum2018-01-19ErsättningEj angivet
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-02-02
Ange följande referens när du ansöker: 320/165
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktBemanningsstyrkan
bemanningsstyrkan@noreply.com 0852523397
FöretagBemanningsstyrkan
AdressBemanningsstyrkan
16480
16480 0180
KontorsadressTorshamnsgatan, Kista
Jobbnummer 3914708
Observera att sista ansökningsdag har passerat.