Orderadministratör
Unik Resurs I Sverige AB / Inköpar- och marknadsjobb / Karlskrona
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Karlskrona,
Ronneby,
Torsås,
Karlshamn,
Emmaboda eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Unik Resurs I Sverige AB i Karlskrona,
Ronneby,
Torsås,
Karlshamn,
Emmaboda eller i
hela Sverige Nu söker vi en orderadministratör till en av våra kunder.
Du kommer att arbetar med att lägga in order i systemet, har hand om olika typer av dokument gällande export och transport och hantera reklamationer. Du kommer även att arbeta med fakturering och rapporter och vara behjälplig med planering/beredning samt diverse arbete som rör inköpsfrågor. Du kommer att vara involverad i projektens alla faser och har ett nära samarbete med inköp, produktion och tekniskt ansvarig samtidigt som det gäller att strategiskt arbeta med leverantörer för att få fram högkvalitativa komponenter till lägsta totalkostnad och rätt kvalitet. I de flesta fall har du telefon och mailkontakt med leverantörer och slutkund. Kundfokus är en viktig del i din roll. Du har ansvar för kunder samt ett stort antal leverantörer. Du kommer vara spindeln i nätet i planeringen. Detta kräver bra ordningssinne, logiskt tänkande och förmåga att se helheten.
Vem är du?
Vi ser helst att du har eftergymnasial utbildning inom ekonomi eller logistik. Ett krav är att du har tidigare erfarenhet från att ha jobbat med orderadministration/inköp. För att trivas i tjänsten är det viktigt att du tycker om tempo, varierande uppgifter och att ta ansvar. Du har vana av att hantera flera uppgifter samtidigt och är duktig på att prioritera och strukturera ditt arbete. Då tjänsten innebär mycket kontakter är det en självklarhet att din servicegrad är hög och att du är positiv och social som person. Vidare ser vi gärna att du är driven, stresstålig och prestigelös samt fort tar till dig ny information och förändrade förutsättningar i arbetet. Du som söker ska vara stresstålig samt vara noggrann, självgående och kunna prata flytande svenska och engelska.
Ansökan
Passar du in på ovanstående profil, tveka inte att ansöka redan idag! Ansökningar hanteras löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Glöm inte att motivera så utförligt som möjligt varför just du är lämplig för denna tjänst och att uppdatera dina uppgifter.
Vi tar emot din ansökan via databasen.
Ansvarig rekryterare är Susanne Appelkvist och nås på 0767-781516 eller på
susanne.appelkvist@unikresurs.se Väl mött!
Välkommen till Unik Resurs!
Din rekryterings- & utvecklingspartner i med- & motgång
Hos oss är du alltid välkommen att kontakta ansvarig rekryterare om du har frågor eller funderingar kring ett annonserat uppdrag.
Om inte detta uppdrag passar dig är du välkommen att kontakta oss så kanske vi kan hitta ditt drömjobb tillsammans. Vi känner regionen och vet var du kan göra bäst nytta med din profil.
Lycka till!
Varaktighet, arbetstid
100% Hyrrekrytering till kund
Publiceringsdatum2017-04-06ErsättningIndividuell
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-04-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSusanne Appelkvist 0767-781516
FöretagUnik Resurs i Sverige AB
AdressUnik Resurs i Sverige AB
Skyttegatan 2
58230 Linköping
KontorsadressSkyttegatan 2 58230 Linköping
Jobbnummer 3422566
Observera att sista ansökningsdag har passerat.