Orderadministratör

Adecco Sweden AB / Kontorsjobb / Karlstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Karlstad, Hammarö, Forshaga, Grums, Kil eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Karlstad, Hammarö, Forshaga, Grums, Kil eller i hela Sverige

Är du en erfaren Orderadministratör?

Du skall du titta närmare på denna tjänst.

Din dag som Orderadministratör

Som Orderadministratör tar du emot order och lägger in i kunds affärssystem samt ser till att det kommer ett ordererkännande. Du supportrar även kund med frågor som prisuppgifter, datum för leverans mm. Det ingår även allmänna administrativa uppgifter.

Vem trivs här?

Du som är en serviceinriktad person kommer att passa ini denna roll. Du har lätt för att kommunicera och är strukturerad person med ett gott ordningssinne. Då du har tidigare erfarenhet av orderadministration kommer du lätt klara av dina uppgifter och se till att kund blir nöjd med den service som ges. Du arbetar självständigt och har inga problem att hugga in och vara behjälplig där det behövs.

Publiceringsdatum
2013-08-09

Arbetstider och omfattning
Inhyrning under ca 2 månader, för att täcka upp glapp under kunds egen rekryteringsprocess. Sök tjänst redan idag då process startar omgående.

Ersättning
Individuell lönesättning

Så ansöker du
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Christina Rhodin

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Östra Torgatan 2
65224 KARLSTAD

Jobbnummer
1621501

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: