Orderadministratör - Malmö
Processbemanning AB / Inköpar- och marknadsjobb / Malmö
2017-01-31
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Orderadministratör - Malmö" (publicerad 2017-02-07) ⬅️
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Processbemanning AB i Malmö,
Lomma,
Staffanstorp,
Lund,
Landskrona eller i
hela Sverige .
Om Processbemanning AB:
Processbemanning AB är ett nischat rekryterings- och bemanningsföretag. Med huvudkontor i Helsingborg genomför vi uppdrag i hela Skåne. Som rekryteringskonsulter har vi flera års erfarenhet av rekrytering och bemanning. Genom vår metodik och vårt breda branschnätverk kan vi erbjuda dig som arbetsgivare kvalificerade personallösningar på såväl kollektiv- som tjänstemannasidan. Som anställd hos oss har du en trygg anställning med kollektivavtal i ett auktoriserat bemanningsföretag. Vi har ett stort antal uppdragsgivare i Skåne vilket ger oss stora möjligheter att matcha just din kompetens och profil mot lediga uppdrag.
Är du intresserad av att jobba med administration och säljsupport till vår kund i Malmö? Passar egenskaperna strukturerad, ordningsam och noggrann in på dig? Då kan detta vara en tjänst för dig!
Publiceringsdatum2017-01-31Om tjänsten Till vår kund i Malmö söker vi just nu en orderadministratör till ett löpande uppdrag. Tjänsten är på heltid och kommer att tillsättas omgående så tveka inte att skicka in din ansökan med en gång.
I tjänsten som orderadministratör ingår sysslor som att hantera kundorder, offerter och samtal ifrån befintliga samt blivande kunder. Arbetsuppgifterna kommer även vara löpande administration samt generella kontorsgöromål och intern service. Du kommer även bemöta kunder via telefon på ett trevligt och professionellt sätt.
Vem är du?
Personliga egenskaper som efterfrågas är att aktuell person är driven, engagerad och har en positiv attityd samt har en hög grad av uthållighet och har en god förmåga att arbeta självständigt. För tjänsten krävs det en hög servicenivå, telefonvana, erfarenhet av orderhantering samt en god administrativ förmåga.
Krav för tjänsten är:
• Att du är tillgänglig omgående
• Har administrativ vana
• Tidigare erfarenhet av orderhantering
• Arbetat i Office-paketet
• Erfarenhet av tidigare affärssystem såsom SAP, Visma eller liknande
• Språk svenska/engelska
• Meriterande med körkort B samt tillgång till bil för att lätt kunna ta dig till din arbetsplats
Låter detta intressant?
Då är du välkommen att skicka in din ansökan omgående då vi kommer att kalla till intervju löpande. Din ansökan kommer att behandlas konfidentiellt.
Läs gärna mer om oss på
www.processbemanning.se där hittar du även våra övriga lediga tjänster!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Bemanning
ErsättningMånatlig löneutbetalning
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-03-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagProcessbemanning AB
AdressProcessbemanning AB
Stortorget 11, 1 tr
25220 Helsingborg
KontorsadressStortorget 11, 1 tr 25220 Helsingborg
Jobbnummer 3291723
Observera att sista ansökningsdag har passerat.