Orderadministration

Maxkompetens Konsult AB / Kontorsjobb / Växjö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Växjö, Alvesta, Uppvidinge, Lessebo, Hylte eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Maxkompetens Konsult AB i Växjö, Alvesta, Uppvidinge, Lessebo, Hylte eller i hela Sverige

Dina arbetsuppgifter
Har du erafrehet av administration, kanske med en inriktning mot orderhantering/ reservhantering / logistik? Då har vi en långsiktigt uppdrag för dig!

I dina arbetsuppgifter som orderhanterare ingår förberedande inköpsarbete och att ta fram underlag till offerter genom att kontakta leverantörer för priser, leveranstider osv.
Utöver ovan beskrivna arbetsuppgifter kommer du även att supportera försäljning, eftermarknad och teknik.
Du kommer vara anställd av Maxkompetens och jobba hos vår kund i centrala Växjö. Tjänsten är långsiktig.

Din profil
Som sökande ser vi helst att du har erfarenhet från en internationell miljö sedan tidigare. Vidare har du erfarenhet från administration, orderhantering eller inköp, gärna från industri eller tillverkningsbranschen.
För att du ska trivas hos vår kund har du en god kommunikativ förmåga och gillar att arbeta i en förändringsbenägen och flexibel arbetsmiljö. Vi ser gärna att du har arbetat i affärssystem tidigare. Dina kunskaper i Excel och engelska är goda. Som person är du driven och gillar att jobba strukturerat och hålla ordning och reda.

Start: Omgående, eller efter överenskommelse.
Anställningsform: Tillsvidare med tillämpad provanställning
Arbetstid: Heltid, dagtid med flextid.
Lön: Enligt avtal, individuell lönesättning tillämpas.

Rekrytering för tjänsten sker löpande så du är välkommen med din ansökan till www.maxkompetens.se redan idag. Har du frågor är du välkommen att ringa Nathalie, rekryteringsansvarig, på tel 0470-788054

Sista ansökningsdag
Den 4 oktober 2018.

Om oss
Maxkompetens är ett av Sveriges ledande rekrytering och bemanningsbolag sedan 2003 och vi finns på 10 orter i Sverige. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och har 500 anställda. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Inköp & Logistik, Industri.

Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta till vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt!

Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension.
Maxkompetens Sverige AB är noterat på Nasdaq First North under kortnamnet MAXK och i koncernen ingår elevhälsabolaget SkolPool Sverige AB och ekonomi och redovisningsbolaget Multiekonomerna.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2018-09-21

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-10-04
Ange följande referens när du ansöker: 7814
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Nathalie Petersson 0470-788054

Företag
Maxkompetens Konsult AB

Adress
Maxkompetens Konsult AB
Taptogränd 6
35236 Växjö

Kontorsadress
Taptogränd 6

Jobbnummer
4359808

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Maxkompetens Konsult AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Maxkompetens Konsult AB: