Order-administratör / lagerarbetare
Sesami Cash Management Technologies Nordic AB / Inköpar- och marknadsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Sesami Cash Management Technologies Nordic AB i Göteborg Sesami Cash Management Technologies AB är ett företag som specialiserar sig på lösningar för kontanthantering och säkerhet. Företaget tillhandahåller teknik och tjänster som syftar till att effektivisera hanteringen av kontanter för olika typer av verksamheter, såsom detaljhandel och banker. Tillverkning sker i Europa, Asien och Amerika och koncernen finns representerade i över 25 länder.
Vi söker en engagerad orderadministratör / lagermedarbetare (reservdelar) med placering i Sisjön Göteborg.
Som orderadministratör kommer du bland annat att ansvara för registrering av inkommande order, leverans, fakturering och stängning av order. Du kommer att som lagermedarbetare ansvara för lättare lagerhantering så som ta emot gods, packa reservdelsorder och bokning av transport samt att säkerställa att lagret öppnas kl 8:00. Arbetet är mycket varierat och du är en del av en flexibel och trevlig organisation där vi alla hjälps åt över funktionsgränserna.
Tjänsten innebär många kontaktytor inom och utanför företaget, det är då viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Du bör också vara självdriven och ha förmågan att arbeta självständigt likväl som att samarbeta med andra.
Systemmässigt arbetar vi i affärssystemet D365. Du behöver inte kunna systemet men vi ser att du har en förståelse för affärssystem generellt och att du har förmågan att lära dig.
För att trivas och lyckas ser vi att du är prestigelös och ansvarstagande. Variationen i arbetsuppgifterna gör att du behöver kunna hantera olika uppgifter som kan skifta snabbt.
Publiceringsdatum2024-08-30Kvalifikationer• Gymnasieexamen
• Behärskar svenska och engelska flytande i tal och skrift, norska meriterande.
• Tidigare relevant erfarenhet inom administration samt lagerhantering
• Behärskar MS Office och meriterande är erfarenhet från D365
Hos oss
• Vi tillhandahåller internutbildning
• Tjänstegrad: 100% visstidsanställning 1 år, med möjlighet till tillsvidareanställning
• Arbetstid 8:00 - 16:45
• Lön enligt överenskommelse, kollektivavtal finns
• Friskvårdsbidrag enligt företagets policy
Övrig information• Vi är ett företag inom säkerhetsbranschen och för tjänsten krävs att du är ostraffad (säkerhetsprövning kan bli aktuell)
• Arbetsplats är vårt kontor på Stora Åvägen 1, i Sisjön, Göteborg.
Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-09-25. Löpande urval tillämpas så skicka gärna din ansökan a.s.a.p
På grund av reglerna kring GDPR tar vi endast emot ansökningar via efterföljande länk
https://sesamicmtn.amsystem.com/e8sfiF2lMkep8xtWf9DFIco0ggyyKrSKa2VqxzHcj0Bj4PWiWN6oc11QPt0rg Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-09-25
https://sesamicmtn.amsystem.com/e8sfiF2lMkep8xtWf9DFIco0ggyyKrSKa2VqxzHcj0Bj4PWiWN6oc11QPt0rg
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Sesami Cash Management Technologies Nordic AB (org.nr 556041-2362),
https://emea.sesami.io/sv-se/ Stora Åvägen 1 (
visa karta)
436 34 ASKIM
Arbetsplats Hk Göteborg
Kontakt Customer Care Manager
Helena Frogemar
helena.frogemar@sesami.io 0739963454 Jobbnummer 8871415
Observera att sista ansökningsdag har passerat.